James Sommerville, designerul Coca-Cola, a dezvaluit ca ideea acestui logo i-a venit dupa mai multe incercari esuate de a crea proiectul. ”Nicio idee nu mi se parea suficient de buna pentru ceea ce voiam eu sa fac de fapt. Asta pana intr-o noapte, cand mi-a venit un gand, pe care l-am schitat-o pe un servetel: un grup de prieteni care se uita si joaca fotbal, toate acestea in jurul unei sticle de Coca-Cola. A doua zi, Speto mi-a luat servetelul si a transformat schita de pe el intr-un logo arhitectural structurat. Dupa mai multe incercari repetate, am reusit sa finalizam ”The togetherness logo”. Campanie Coca-Cola ”Provocarea noastra a fost sa cuplam acest concept al Cupei Mondiale cu oameni care vin impreuna in Brazilia pentru a urmari campionatul”, a mai declarat Sommerville pentru Drum.com.

Brandul a lansat deja o serie de initiative de campanie inainte de turneul iunie, si anume "momente de fericire", la care a invitat consumatorii din intreaga lume sa fie prezenti intr-un videoclip pentru "Lumea este a noastra", imnul Cupei Mondiale 2014. Campania va culmina cu Steagul Fericirii, un steag de 3015 metri patrati pentru a fi rulat pe teren inainte de meciul de deschidere din 12 iunie, si dispune de un mozaic fotografic, cu selfie-uri incarcate de fanii Coca-Cola pe site-ul brandului.

Miza adeversarilor in campania publicitara a Coca-Cola

Potrivit AdWeek, Coca-Cola lanseaza lanseaza cel mai mare program de marketing din istoria companiei: un documentar de doua minute despre cum patru echipe de fotbal din diferite parti ale lumii au trecut peste diferite dificultati si tensiuni din timpul practicarii sportului. Insa, cum era de asteptat, adversarii brand-ului, Pepsi, au venit cu o strategie mai temeinica. Si anume tot cu un video de doua minute, insa acestia “joaca” in marketing cu unii dintre cei mai cunoscuti fotbalisti, de la Leo Messi, Robin van Persie, Jack Wilshere, David Luiz, Sergio Aguero, Clint Dempsey si Sergio Ramos, filmati in Rio de Janeiro, scrie MarketingMagazine.

Sursa foto: Ad Age