Piata bauturilor racoritoare necarbonatate din Romania reprezinta 9% din totalul pietei bauturilor racoritoare (fara alcool) si ocupa locul trei ca volum, dupa bauturile racoritoare carbonatate si apa.

Evolutia pietei bauturilor racoritoare necarbonatate a cunoscut o dezvoltare sustinuta, in crestere cu 56%, in mai 2006, fata de aceeasi luna a anului trecut (conform raportului MEMBR - mai 2006).

"In cadrul acestei cresteri, brandul Cappy este lider de piata, conform raportului MEMBR din luna mai a anului 2006. Vanzarile Cappy au cunoscut o evolutie spectaculoasa de la an la an: din 2001 si pana in 2005, cresterea anuala compusa fiind de 37%. Tendinta actuala a consumatorilor este de a se indrepta catre produsele din categoria premium si, de aceea, consideram ca lansarea Cappy Ice Fruit se face intr-un moment oportun", sustine Nicoleta Enache, Senior Brand Manager Noncarbonated Beverages pentru Coca-Cola Romania, Bulgaria si Moldova.

Sucurile Cappy au fost produse si comercializate initial de compania Minute Maid, infiintata in orasul american Boston in 1945 si recunoscuta in intreaga lume pentru ca a inventat procesul modern de fabricatie a sucurilor de fructe.
In anul 1960, Compania Minute Maid, acum lider mondial al pietei sucurilor de fructe, a devenit divizie a Companiei Coca-Cola.