IAA Romania prezinta Joi, 14 Septembrie la Hotel Sofitel - WTC, Conferinta anuala IAA cu tema “ Next Generation Integrated Marketing Communication”, avandu-l drept principal invitat pe Dl. Don E. Schultz, parintele acestui concept si totodata una dintre marile personalitati ale industriei de marketing din lume, cu o bogata experienta in marketing, mass-media si publicitate. Stella Artois, Coca-Cola si Unilever South Central Europe s-au asociat inca o data pentru a face aceasta conferinta posibila, si continua impreuna seria de evenimente dedicate ridicarii standardelor industriei de publicitate din Romania.

In cadrul Conferintei IAA, veti afla totul despre Comunicarea de marketing integrata – ce este, ce inseamna ea pentru o organizatie si cum trebuie folosita pentru maximizarea cresterii profitului. Don Schultz va prezenta in premiera la Bucuresti acest concept de actualitate pentru piata din Romania. De asemenea, Don Schultz va prezenta cateva studii de caz concrete si va expune pe larg viziunea sa asupra unor teme de actualitate pentru industria de marketing si comunicare precum: evaluarea perfomantei advertising-ului si a mix-ului de marketing, evaluarea perfomantei investitiei, s.a.

“Don Schultz este initiatorul conceptului de IMC (Integrated Marketing Communications) si demonstreaza toti pasii strategici care fac ca “noul marketing” sa conduca spre o afacere de success. Recomand aceasta tema tuturor profesionistilor seniori din marketing si comunicare. Don Schultz este un speaker excelent si il recomand cu caldura” - Philip Kotler

Don E. Schultz este in prezent Profesor emerit in Integrated Marketing Communications la Northwestern University, Illinois. Este de asemenea profesor colaborator la Cranfield School of Management, Bedfordshire, UK, la Queensland University of Technology, Brisbane, Australia, si la Tsinghua University, Beijing, China.

Schultz sustine frecvent conferinte in Europa, America de Sud, Asia, Middle East, Australia, si America de Nord pe teme diverse cum ar fi: comunicarea de marketing integrata, marketing, publicitatea, promovarea vanzarilor, brandingul si comunicarea de management

Autor a treisprezece carti despre marketing si publicitate printre care Essentials of Advertising Strategy, Essentials of Sales Promotion, Strategic Newspaper Marketing, si Measuring Brand Communication ROI, este un pionier al conceptului de Integrated Marketing Communications, cartea sa tratand pentru prima oara acest concept. Cele mai recente carti ale D-lui Schultz sunt Communicating Globally, Raising the Corporate Umbrella, si Sense and Nonsense about Brands and Branding care a aparut in toamna anului 2003.

IAA este organizatie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce reprezinta interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari. Are in compozitie peste 98 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.