Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de Scandia Romana, informeaza un comunicat al agentiei.
Axat pe ideea de traditie, spotul Sunete pentru Pat Sibiu descrie valorile zonei Sibiului si, implicit, ale brandului Pat Sibiu, Marca romaneasca de traditie . Dinamic, spotul infatiseaza un spatiu idilic, in care oamenii, surprinsi in diverse ipostaze ale activitatii lor zilnice, se afla in deplina armonie cu natura.

Spotul a fost filmat in Marginimea Sibiului, la Paltinis si la Muzeul Satului din Sibiu. A fost aleasa aceasta locatie pentru a aduce in prim plan zona de origine a pat-ului Sibiu, recunoscuta pentru tesut, oierit, morarit etc. Pat-ul Sibiu este un produs de traditie, traditie reflectata nu numai prin reteta originala, ci si prin experienta si profesionalismul de care Scandia Romana da dovada de aproape un secol.

Pe langa imaginile ce par rupte din basm, povestea spotului se bazeaza in
egala masura pe componenta muzicala, ce contribuie la realizarea unui executii surprinzatoare inca din prima secunda. Editat in varianta de 40 de secunde, spotul ruleaza din 1 august pe posturile Pro TV, Acasa TV, Prima TV, Realitatea TV, National Geografic, National TV, AXN si Discovery.

Filmarile au fost realizate in numai doua zile de casa de productie Carlo Production, cu Alexandru Maftei ca regizor. Nu au lipsit nici peripetiile. Filmarea turmei de oi, a cailor care alearga liberi, punerea in functiune a unei mori vechi de 300 de ani au reprezentat momente amuzante dar care au necesitat o adevarata mobilizare de forte.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea spotului a fost formata din: Bogdan Mirica Creative Director, Diana Cristea Art Director, Adina Basag Copywriter, Liviu Isop A / V Producer, Sorin Psatta Strategy & Research Director, Claudia Avram Account Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri