Axat pe ideea de traditie, spotul « Sunete » pentru Paté Sibiu descrie valorile zonei Sibiului si, implicit, ale brandului Paté Sibiu, « Marca romaneasca de traditie ». Dinamic, spotul infatiseaza un spatiu idilic, in care oamenii, surprinsi in diverse ipostaze ale activitatii lor zilnice, se afla in deplina armonie cu natura.

Spotul a fost filmat in Marginimea Sibiului, la Paltinis si la Muzeul Satului din Sibiu. A fost aleasa aceasta locatie pentru a aduce in prim plan zona de origine a paté-ului Sibiu, recunoscuta pentru tesut, oierit, morarit etc. Paté-ul Sibiu este un produs de traditie, traditie reflectata nu numai prin reteta originala, ci si prin experienta si profesionalismul de care Scandia Romana da dovada de aproape un secol.

Pe langa imaginile ce par rupte din basm, povestea spotului se bazeaza in
egala masura pe componenta muzicala, ce contribuie la realizarea unui executii surprinzatoare inca din prima secunda. Editat in varianta de 40 de secunde, spotul ruleaza din 1 august pe posturile Pro TV, Acasa TV, Prima TV, Realitatea TV, National Geografic, National TV, AXN si Discovery.

Citeste si:

Filmarile au fost realizate in numai doua zile de casa de productie Carlo Production, cu Alexandru Maftei ca regizor. Nu au lipsit nici peripetiile. Filmarea turmei de oi, a cailor care alearga liberi, punerea in functiune a unei mori vechi de 300 de ani au reprezentat momente amuzante dar care au necesitat o adevarata mobilizare de forte.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea spotului a fost formata din: Bogdan Mirica – Creative Director, Diana Cristea – Art Director, Adina Basag – Copywriter, Liviu Isop – A / V Producer, Sorin Psatta – Strategy & Research Director, Claudia Avram – Account Manager.