Companiile de tip sharing economy, precum sunt furnizorul de servicii de Uber sau Airbnb, vor zgudui lumea comunicarii si cei care se vor adapta cel mai repede vor castiga, a declarat pentru wall-street.ro, Manuela Necula, CEO al Ogilvy Group Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala.

Sharing Economy este un concept potrivit caruia colaborarea intre membrii unei retele prin impartirea resurselor (timp, bani, masini, locuinte, expertiza etc.) poate maximiza valoarea obtinuta de partile implicate. Acest concept sta in spatele unor platforme precum Uber (companii de transport), Airbnb (platforma online pentru cazare) sau 2Parale (retea de marketing afiliat).

„In Europa de Vest au aparut niste companii pe care noi le numim <<disruptive>>, precum Uber, Netflix, Airbnb. Ele au schimbat regula in industrie si au crescut foarte mult. Companiile acestea incep sa comunice si fac acest lucru cu totul si cu totul altfel fata de alte companii. Acest lucru va obliga industria de comunicare sa se adapteze. Am citit un interviu cu directorul de marketing al Netflix si e; spunea ca isi imparte anul din trei in trei luni. <<O data la trei luni nu imi schimb doar campania, ci si strategia si echipele>>, afirma el. Pentru ca industria in care ele actioneaza este asa. Cine se va adapta cel mai repede, va acastiga. Este o tendinta majora care zguduie industria comunicarii si zguduie destul de tare pe oricine nu poate tine pasul”, spune Necula.

Afla mai multe din articolul: Manuela Necula, Ogilvy: Jumatate din business vine din strainatate. Este pentru prima data cand exportam atat de multe campanii


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri