Sharing Economy este un concept potrivit caruia colaborarea intre membrii unei retele prin impartirea resurselor (timp, bani, masini, locuinte, expertiza etc.) poate maximiza valoarea obtinuta de partile implicate. Acest concept sta in spatele unor platforme precum Uber (companii de transport), Airbnb (platforma online pentru cazare) sau 2Parale (retea de marketing afiliat).

„In Europa de Vest au aparut niste companii pe care noi le numim <<disruptive>>, precum Uber, Netflix, Airbnb. Ele au schimbat regula in industrie si au crescut foarte mult. Companiile acestea incep sa comunice si fac acest lucru cu totul si cu totul altfel fata de alte companii. Acest lucru va obliga industria de comunicare sa se adapteze. Am citit un interviu cu directorul de marketing al Netflix si e; spunea ca isi imparte anul din trei in trei luni. <<O data la trei luni nu imi schimb doar campania, ci si strategia si echipele>>, afirma el. Pentru ca industria in care ele actioneaza este asa. Cine se va adapta cel mai repede, va acastiga. Este o tendinta majora care zguduie industria comunicarii si zguduie destul de tare pe oricine nu poate tine pasul”, spune Necula.

Afla mai multe din articolul: Manuela Necula, Ogilvy: Jumatate din business vine din strainatate. Este pentru prima data cand exportam atat de multe campanii

Manuela Necula, Ogilvy: Jumatate din business vine din strainatate

Manuela Necula, Ogilvy: Jumatate din business vine din strainatate