Dupa o perioada de aproape 1 an si jumatate petrecuta in pozitia de Creative Director la GMP, Emilian Arsenoaiei a decis sa accepte o alta provocare profesionala, la Leo Burnett.
In perioada urmatoare, echipa de creatie GMP va fi coordonata de Oliver Kapusta, din pozitia de Integrated Communication Director. Oliver s-a alaturat echipei GMP in luna mai a acestui an. El are 39 de ani, o diploma in marketing si comunicare si o experienta de 15 ani in industria de advertising din Germania, tara sa natala. De-a lungul carierei a lucrat ca si Creative Director in unele din cele mai creative agentii din Europa precum Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt, informeaza un comunicat al agentiei. Lucrarile lui Oliver au fost premiate sau nominalizate la festivaluri de creatie precum Cannes Lions, London International Advertising Awards, Epica, Effie Europe.

Emilian a reprezentat o etapa importanta in evolutia agentiei, a avut multe realizari in perioada petrecuta aici, pentru care ii multumesc. Munca de creatie este insa una de echipa si cred ca dincolo de premiile obtinute, cea mai importanta realizare este echipa puternica si matura, pe care GMP o are in acest moment in departamentul de creatie, a precizat Felix Tataru, Managing Director GMP.

A fost o experienta aparte, unica, irepetabila. Indraznesc sa cred ca GMP va ajunge departe, daca continua sa-si doreasca asta la fel de mult ca si pana acum. Vreau sa le mutumesc tuturor celor care au fost langa mine si care au inteles ca succesul inseamna multa munca si disciplina, dincolo de talent, declara si fostul Creative Director al GMP, Emilian Arsenoaiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri