Kentucky Fried Chicken a facut debutul oficial a unei campanii globale masive care va fi promovata in mai bine de 14.000 de restaurante din peste 80 de tari, inclusiv 550 din Australia, in urmatorii cinci ani.

Folosindu-se de toate elementele vizuale ale logo-ului, KFC va putea fi recunoscut de la design-ul restaurantelor si pana la advertising-ul realizat pentru ambalaje si uniforme. “KFC se vrea a fi cel mai recunoscut brand si cel mai iubit din intreaga lume. Ideea de portret gigant este una care completeaza reprezentarea globala a Colonelului si astfel ca intreg universul trebuie sa vada KFC ca noua imagine a viitorului”, a precizat Graham Allan, Presedintele al Yum Restaurants International, proprietar al Pizza Hut si Taco Bell.

Noul logo il descrie pe Colonelul Sanders, de data aceasta fara clasicul alb al sacoului ci cu un sort rosu. “Sortul simbolizeaza stilul 'de casa' al celui care gateste, al brand-ului mostenit, si le reaminteste consumatorilor ca KFC se afla mereu in bucatarie gatind mancare delicioasa, de calitate superioara, pui preparat proaspat in restaurant, la fel cum Colonelul Sanders o facea in urma cu 50 de ani”, a precizat Sandeep Kohli, MD al YUM! Restaurants Indian.

“Consumatorii din toata lumea se pot mereu astepta la un gust delicios si unic a produselor din pui. Ei stiu ca mancarea KFC excita simturile si ca gustul vietii este mai bun cu KFC”, a adaugat Allan. “Asta este motivul pentru care KFC poate ajunge cu indrazneala acolo unde nici un brand nu a mai ajuns!”

Rebrand a la "finger-lickin' good"

Citeste si:

Schimbarile de brand vor fi vizibile pentru consumatori, abia in urmatoarele luni. “In India, clientii nostrii vor putea vedea aceste schimbari in restaurante in urmatoarele cateva luni cand vom pune pe rol programul de re-brand. Designul nou si inovativ prezinta un brand puternic. Logo-ul comunica spiritul progresiv si viguros al KFC si pregateste brand-ul pentru cresterile viitoare”, a precizat Arvind Mediratta, Chief Marketing Officer, Indian Sub-Continent YUM! Restaurants Indian.

“Deja am inceput sa lansam o linie de noi produse in 2006 din care face parte si deliciosul Taste Sensations”, a spus David Ovens, Chief Marketing Officer, care a precizat ca si aici, clientii vor fi pusi in contact cu “transformarea” KFC in urmatoarele luni.

Este a patra oara in ultimii 50 de ani cand cand logo-ul este schimbat. Graham Allan, presedinte al KFC International, a spus ca noua idee de advertising “contemporaneizeaza” brandul.

“Cosmicul” Colonel Sanders a fost realizat in Rachel, Nevada. Presa internationala a facut cunoscut evenimentul in toate formele, speculandu-se ironic ca imaginea ar putea fi dedicata extraterestrilor, mai ales ca este situata in apropierea autostrazii considerata epicentrul comunicarii intergalactice.

Longevivul Colonel Sanders a murit in 1980 la varsta de 90 de ani. El a introdus reteta Kentucky Fried Chicken in propriul restaurant in 1939. Sanders a condus un lant de resturante dar a atins apogeul celebritatii cand a aparut in spoturile TV "finger-lickin' good".