Regia Autonoma de Transport in Comun Bucuresti ( RATB) a castigat din publicitatea pe vehicule, in primele zece luni ale anului 2006, peste trei milioane de lei noi, iar cele mai solicitate linii pentru reclama sunt cele care tranziteaza zona centrala.

Potrivit datelor furnizate NewsIn de catre seful Serviciului Relatii -Publice al RATB, Mihai Vladarau, in primele zece luni ale anului 2006, Regia de Transport in Comun a castigat din publicitate suma de 3.350.000 de lei.

Cele mai solicitate linii pentru reclama sunt cele centrale sau cele care tranziteaza zona centrala a Capitalei. Astfel, autobuzele 300, 331, 131,783, 335 (care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere), 104 ( intre Unirii si Stadionul National) , 368, 168 ( linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Dr. Taberei) si tramvaielele 21, 34, 5 ( care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa).

Potrivit reprezentantului RATB, Firmele care aleg aleg reclame out door (de tranzit) sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice sau de uz gospodaresc.

Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 375 de tramvaie, 230 de troleibuze si 970 de autobuze.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri