Campania isi propune sa sensibilizeze si sa responsabilizeze publicul din Romania in privinta nevoii de protectie financiara a familiei si a necesitatii incheierii unei asigurari de viata.

Desfasurata sub sloganul “Ai grija de cei dragi”, campania este sustinuta pe langa componenta ATL si de presa, urmand a fi difuzata incepand cu aceasta perioada pana la sfarsitul anului, informeaza un comunicat al agentiei. Povestea din spatele spotului vrea sa ridice un semn de intrebare parintilor, subliniind ideea ca, in cazul disparitiei neasteptate copiii sunt cei care au de suferit, mai ales in situatia in care nu au sprijin financiar.

“Jumatate din valoarea spotului este data de actorul din rolul principal, un copil cu totul si cu totul special care a jucat cu o naturalete si cu o profunzime pe care multi dintre marii actori si-ar dori-o. Cealalta jumatate trebuie impartita in trei: o parte este a casei de productie care a descoperit copilul, o parte, a regizorului, Shahar Segal, care i-a intuit potentialul si l-a ales si o parte ii revine clientului care a avut incredere in agentie”, a precizat Adela Dan, senior Copywriter al McCann Erickson.

Citeste si:

“Prin aceasta campanie, speram sa reusim sa demontam acele mentalitati ale majoritatii romanilor legate de asigurarea de viata, sa generam constientizarea nevoii de protectie dar, mai ales, sa prezentam implicatiile financiare in cazul ignorarii necesitatii protectiei. De aceea, am prezentat asigurarea de viata din perspectiva costului ne–incheierii unei asigurari.
impreuna cu echipa de la McCann, cu care am colaborat extraordinar in dezvoltarea acestei campanii, speram ca am reusit atat sa ii punem pe ganduri pe parinti, cat si sa le oferim solutia pentru a-si proteja financiar familia”, spune Carmen Soare, Director Marketing, ING Asigurari de Viata.

Pentru realizarea spotului “Muncitorul” McCann a colaborat cu casa de productie Castel Film, filmarile avand loc la Fabrica Faur. Echipa care a realizat campania este compusa din: Adela Dan – Senior Copywriter, Adriana Pascan – Group Creative Director, Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Dana Constantin - Group Account Director, Irina Trifu – Senior Account Executive, Marius Botirca – AV Producer, Shahar Segal – Regizor.

Din partea ING Asigurari de Viata: Carmen Soare – Director Marketing, Delia Carstean – Marketing Communication Manager, Raluca Marcu – Marketing Communication Officer, Adina Ionita - Marketing Communication Officer.