Dupa lansarea campaniei de imagine pentru compania producatoare de vopsele, agentia deruleaza acum o noua campanie, pentru cel mai important brand al companiei: vopseaua Savana.
“Savana e un brand special pentru Imager. Vrem sa facem din acesta cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”, spune Andreea Bonis, Account Manager la Imager.

“Ne-au placut ideile celor de la Imager pentru ca au comunicat puterea de acoperire a vopselei Savana intr-un mod memorabil, speram noi”, explica Marga Alexe, director de marketing Guzu Chim.
Campania ruleaza deja pe mai multe statii TV si are doua executii – Trafaletele si Bungee Jumping.
“Cei de la Tandem Film cu care am filmat spoturile au fost niste eroi. In mai putin de 16 ore am filmat doua spoturi. Pentru Bungee Jumping, l-am pus pe “Pirelli”, cascadorul nostru, Stefan Oancea – sa sara de vreo 15 ori de pe terasa unui bloc de 5 etaje.”, spune Traian Panghe, Directorul de Creatie al Imager.

“Dupa primele 5 salturi ale lui Pirelli, un politist care se tot plimba prin zona unde filmam – pe langa Piata Galati – a venit sa ne intrebe daca facem vreun film cu Van Damme; chiar in zilele alea venise Van Damme prin Romania. Am ras si i-am zis ca filmam o reclama la o vopsea. A parut cam dezorientat, n-a prea facut legatura… Sper sa vada acum spoturile si poate intelege”, mai adauga Panghe.

Cele doua spoturi de 20 de secunde fiecare au fost regizate de Jeremy Lynch, cu Tudor Lucaciu director de imagine.
Echipa care a participat la realizarea acestei campanii a fost formata din Marga Alexe – Director de Marketing Guzu Chim, iar din partea agentiei, Andreea Bonis – Account Manager, Traian Panghe – Creative Director, Marius Davidoni – Senior Art Director, Valeriu Galani - Senior Media Planner.
Campania Savana va fi comunicata si in print. Pe langa acestea, Imager pregateste si o declinare in bellow the line a noilor sale campanii. Primul prilej este targul Expoconstruct din luna mai.