Agentia GMP a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata “Invazia prosoapelor Coccolino”. Spotul este difuzat de principalele canale de televiziune, incepand cu luna noiembrie. Rolul sau consta in comunicarea promotiei prin care fiecare cumparator de Coccolino primeste cadou un prosop pufos.

Ursuletul Coccolino este reprezentarea metaforica a tuturor lucrurilor moi si pufoase. Conceptul creativ transfera aceste calitati prosoapelor, oferite consumatorilor prin promotie. Spotul prezinta o lume in care prosoapele Coccolino sunt o moda. Sunt atat de moi incat renunti la haine pentru ele. Acest efect este ilustrat prin imagini cu oameni care merg la serviciu, la cumparaturi, ies la plimbare si poarta cu placere prosoapele Coccolino, in loc de haine.

“Ne-am gandit la ‘beneficiile’ unui prosop pufos – tratat cu balsamul Coccolino! - si am ales sa le aratam in stil mare, la nivel de manie. Sunt atat de placute incat nimeni nu vrea sa se desparta de ele”, a declarat Mirela Angelescu, Client Service Director GMP, intr-un comunicat al agentiei.

Citeste si:

Filmarile pentru spot au durat o zi si s-au desfasurat in diferite locatii din Bucuresti. Conform prognozei meteo, ziua pentru filmari urma sa fie insorita. Nu a fost chiar asa! Actorii au defilat prin oras in prosoape, intr-o zi cu lapovita, ploaie si cu temperaturi sub 3 grade Celsius.

Campania contine un spot TV de 30” si activitati instore. Casa de productie pentru spot este Tandem Film, regizor Andreea Paduraru, director de imagine Tudor Lucaciu.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din Emilian Arsenoaiei - Creative Director, Liana Popa - Copywritter, Gabi Lungu- Art Director, Mirela Angelescu - Client Service Director, Teodor Cucu - Account Manager, Ana-Maria Ivanescu – Senior Account Executive. Echipa Unilever care a participat la proiect este formata din Rares Ciovica – Category Manager si Anca Vintila – Brand Manager.