Sapte Seri, unul dintre cele mai importante ghiduri de informatie culturala si petrecere a timpului liber a realizat in ultimele sase luni ale acestui an, investitii de 250.000 de euro.

Investitiile realizate de sapte Seri s-au orientat in principal spre restructurarea retelei nationale editoriale. Renuntarea la contractele de franciza pe care ghidul le avea la nivel local si orientarea spre filiale proprii in toate orasele a presupus investitii pentru asigurarea cadrului logistic necesar desfasurarii optime a activitatii. Efortul financiar a fost orientat si catre atragerea unui personal calificat, pentru a carui formare s-au derulat inca de la inceput o serie de programe de training intern.

Totodata, lansarea unei noi rubrici de lifestyle, schimbarea structurii ghidului si a graficii acestuia, lansarea editiei de Sibiu in octombrie, precum si evolutia ghidului de Pitesti de la frecventa lunara la bilunara, au constituit punctele esentiale spre care s-au orientat investitiile realizate de Sapte Seri de la sfarsitul lunii septembrie si pana acum.

Citeste si:

„Programul investitional a urmat o strategie stabilita in prealabil pana in cele mai mici detalii. Doar aplicand cu strictete acest plan, am reusit sa imbunatatim politica de produs intr-un timp record, pastrand in permanenta indicatorii de profitabilitate pe un trend ascendent. Putem spune ca la 6 luni de cand am inceput restructurarea retelei si la numai 2 luni de la revigorarea continutului, rezultatele depasesc orice asteptari, peste jumatate dintre editii inregistrand cresteri ale tirajului in luna noiembrie”, declara Andras Kovacs, Director General Sapte Seri.

In acest moment, Sapte Seri este singura retea nationala din categoria publicatiilor de informatie culturala si petrecere a timpului liber, formata dintr-o echipa omogena, apartinand aceleiasi companii si, totodata, reprezinta reteaua de profil cu cel mai mare tiraj: 250.000 de exemplare pe editie.