Reprezentantii Graffiti BBDO au precizat ca acest client va fi gestionat in tandem de Graffiti si Proximity, agentie de marketing direct, parte din acelasi grup de publicitate. Acestia nu au oferit mai multe informatii legate de pitch-ul in urma caruia cele doua agentii au castigat clientul Domo, dar au specificat ca acest client a intrat "foarte recent" in portofoliul acestora. Contactati de NewsIn, reprezentantii Domo au confirmat informatia.

Potrivit reprezentantilor Domo, contul de creatie a fost gestionat anterior de agentia independenta Watermelon. Potrivit datelor Ministerului de Finante pe 2005, Watermelon Comunicare SRL a avut in 2005 o cifra de afaceri de 4.062 lei, echivalentul a circa 1.100 euro, calculat la media euro a BNR pe anul respectiv, si un profit de 2.475 lei (683 euro). Agentia a avut zero angajati in 2005, potrivit aceleiasi surse.

Bugetul de media (de reclama) al clientului Domo este gestionat de agentia Media Investment, parte din The Group, cel mai mare grup de publicitate autohton independent.

Citeste si:

Graffiti BBDO, care s-a afiliat in 1992 la reteaua mondiala de publicitate BBDO, este majoritar detinuta de omul de afaceri Cristian Burci, fost proprietar al Prima TV, Kiss FM si Star FM (Magic FM). Printre clientii Graffiti se numara Dacia, Pepsi si Wrigley. Grupul BBDO Romania, care opereaza Graffiti BBDO(creatie), Media Direction (servicii de comunicare media, respectiv de planificare si achizitie de spatiu publicitar) si Proximity (marketing direct), a avut in 2005 o cifra de afaceri cumulata de peste 40,8 milioane de euro.

Reteaua Domo comercializeaza electrocasnice, electronice si produse IT&C si numara in prezent 112 magazine in Romania si 7 in Bulgaria. in 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria, potrivit companiei.