Agentia de publicitate Graffiti BBDO (Omnicom) a castigat recent, in urma unei licitatii, clientul Domo, al doilea lant de retail de electronice si electrocasnice din Romania.
Reprezentantii Graffiti BBDO au precizat ca acest client va fi gestionat in tandem de Graffiti si Proximity, agentie de marketing direct, parte din acelasi grup de publicitate. Acestia nu au oferit mai multe informatii legate de pitch-ul in urma caruia cele doua agentii au castigat clientul Domo, dar au specificat ca acest client a intrat "foarte recent" in portofoliul acestora. Contactati de NewsIn, reprezentantii Domo au confirmat informatia.

Potrivit reprezentantilor Domo, contul de creatie a fost gestionat anterior de agentia independenta Watermelon. Potrivit datelor Ministerului de Finante pe 2005, Watermelon Comunicare SRL a avut in 2005 o cifra de afaceri de 4.062 lei, echivalentul a circa 1.100 euro, calculat la media euro a BNR pe anul respectiv, si un profit de 2.475 lei (683 euro). Agentia a avut zero angajati in 2005, potrivit aceleiasi surse.

Bugetul de media (de reclama) al clientului Domo este gestionat de agentia Media Investment, parte din The Group, cel mai mare grup de publicitate autohton independent.

Graffiti BBDO, care s-a afiliat in 1992 la reteaua mondiala de publicitate BBDO, este majoritar detinuta de omul de afaceri Cristian Burci, fost proprietar al Prima TV, Kiss FM si Star FM (Magic FM). Printre clientii Graffiti se numara Dacia, Pepsi si Wrigley. Grupul BBDO Romania, care opereaza Graffiti BBDO(creatie), Media Direction (servicii de comunicare media, respectiv de planificare si achizitie de spatiu publicitar) si Proximity (marketing direct), a avut in 2005 o cifra de afaceri cumulata de peste 40,8 milioane de euro.

Reteaua Domo comercializeaza electrocasnice, electronice si produse IT&C si numara in prezent 112 magazine in Romania si 7 in Bulgaria. in 2006, Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria, potrivit companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri