In 1984, Apple a anuntat debutul Macintosh cu o reclama realizata de Ridley Scott si inspirata din romanul „1984” a lui Orwell. In reclama originala a Apple, intentia companiei a fost sa portretizeze PC-urile IBM ca un BigBrother exprimat si de Orwell in romanul sau, iar o femeie oarecare, devine erou al Macintosh. Reclama a fost difuzata in 1984 la Super Bowl XVIII.

Versiunea postata pe YouTube este un remix al reclamei originale, in care BigBrother este reprezentat de Hillary Clinton. Eroul feminin, care asta asculta la iPod si poarta un top cu sigla senatorului de culoare Barack Obama, arunca cu un ciocan mare intr-un ecran imens unde este expusa fata lui Hillary Clinton. Dupa derularea imaginilor, textul care isi face aparitia este „pe 14 ianuarie va incepe conducerea Democratica. Si veti vedea de ce 2008 nu va fi ca '1984'”. Textul este urmat de un simbol modificat al Apple, transformat acum intr-un 'O', cu "BarackObama.com", site-ul oficial de campanie a lui Obama.

Reclama remixata a fost vazuta de de mai bine de 333.000 ori, incepand de pe cinci martie, aflandu-se acum in topul listei celor mai vazute posturi, de pe Tehnorati.

Bill Burton, purtator de cuvant al lui Obama, a precizat ca este pus la curent cu 'reclama' "Hillary 1984" si ca a primit multe telefoane de la reporteri, dar a insistat ca nu stie cine a realizat acest spot. „Este creatia altcuiva”, a mai precizat el, refuzand sa declare ceva in legatura cu continutul acesteia, anunta San Francisco Chronicle.