Agentia GMP a castigat 3 premii Gold si un Silver, la EFFIE 2007. Campaniile GMP, a caror abordare indrazneata si creativa a starnit mereu comentarii, au fost recompensate cu 4 premii, la competitia care desemneaza cele mai eficiente campanii din 2006.

“Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes. Nu este prima data cand GMP dovedeste ca abordarile creative si curajoase sunt eficiente. Este suficient sa amintim de Niky Dude (Bucovina), Cucul (Monte Banato) sau campaniile electorale.

Controversele din jurul campaniilor “Puiul gatit nu face rau” si Rosia Montana o dovedesc. Stiam de ce o facem si EFFIE nu vine decat sa confirme rezultatele exceptionale pe care le-am avut”, a spus Felix Tataru, director general GMP.

GMP a primit un Gold EFFIE pentru campania “Puiul gatit nu face rau” (Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania). In contextul crizei gripei aviare, consumul de carne de pasare s-a aflat in declin, dupa aceea a intrat intr-o faza de stagnare. Cea mai palpabila dovada pentru eficienta campaniei este dublarea vanzarilor. De asemenea, campania “Puiul gatit nu face rau” a fost finalista la Golden Drum si premiata la AdPrint 2007.

Un alt Gold a fost castigat pentru “Invazia prosoapelor” (Coccolino). Campania si-a dovedit eficienta prin depasirea cu 50% a obiectivelor.

Citeste si:

Gabriel Rosia Montana nu putea primi decit Gold pentru campaniile “Gabriel are solutia pentru Rosia Montana”, desfasurate pe parcursul lui 2006. Conform studiilor GFK, in urma acestor campanii, favorabilitatea romanilor fata de controversatul proiect a crescut semnificativ.

GMP a primit si un Silver EFFIE pentru campania “Seducator de bune” (Monte Banato), campanie care a consolidat pozitia de lider de piata de paste (in valoare) a companiei Pangram, din Resita.

Cu aceste premii GMP s-a calificat pe locul 2 la EFFIE 2007 inaintea multor nume mari dintre multinationale. In editia din acest an, au participat 26 de companii si au fost înscrise 71 de campanii.

GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Coccolino, Omo), Timisoreana. In ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Awards.