In urma Congresului de la Bruxelles, Asociatia IAB Romania a initiat discutii cu reprezentantii IAB Europe si IAB US in vederea afilierii sale la IAB Europe, urmand ca acestea sa se definitiveze in viitorul apropiat.

La a doua Adunare Generala a Asociatiei IAB Romania, la propunerea Consiliului Director, cei 44 de membri prezenti sau reprezentati au votat adoptarea unui set de propuneri privind standardele pe care trebuie sa le indeplineasca campaniile publicitare pe Internet. Termenul stabilit pentru implementarea noului regulament a fost 1 septembrie, urmand ca pana atunci sa existe o perioada de tranzitie.

De asemenea in cadrul Adunarii Generale au mai fost discutate si aprobate strategia de dezvoltare a asociatiei in anii 2007 – 2008, bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2007, stabilindu-se o cotizatie de 500 de euro pentru fiecare membru, propunere ce a fost adoptata in unanimitate de catre toti membrii prezenti.

Citeste si:

Noi schimbari au avut loc si la nivel de Consiliu Director astfel incat av. Alin Popescu (LegalNet) a fost desemnat Director Executiv al IAB Romania, la propunerea CD. In urma demisiei lui Ciprian Stavar si a plecarii lui Doru Panaitescu de la ARBOmedia, doua locuri au ramas vacante in cadrul Consiliului Director.

In urma voturilor exprimate, noii membri desemnati au fost Cristian Petriceanu (NetBridge) si Bogdan Nittu (Webstyler), Cristian Petriceanu fiind desemnat si in functia de Vicepresedinte al Consiliului Director. Ceilalti membri sunt Ovidiu Florea (Media Investment - Presedinte), Ana Maria Bogdan (Altex), Oana Petroff (Mindshare Media), Cristi Parvan (Zenith Media), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Val Voicu (AdEvolution) si Mihai Seceleanu (Internet Corp), .

Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste un numar de 52 de agentii de publicitate si publisheri autohtoni. Este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.