Campania se desfasoara pe TV, in presa scrisa, pe internet, outdoor si indoor in zonele de business si in preajma sucursalelor Eximbank si prin materiale promotionale in avioane.

Spotul TV al campaniei, numit "Orbul gainii", prezinta, din punctul de vedere al agentiei, situatia in care se afla o parte din micii intreprinzatori romani, care pot deveni clienti ai bancii. "Ce faci atunci cand esti insetat si ai un pahar de apa alaturi? Ei bine, protagonistii nostri prefera sa moara de sete... Desi au solutii excelente la dispozitie pentru nevoile lor de finantare, cei doi raman convinsi ca situatia e fara speranta. Am ales aceasta poveste comica si paradoxala pentru ca, practic, cam asta era si situatia din piata", a declarat Eduard Dedu, copywriter la Lowe&Partners.

Agentia de publicitate Lowe&Partners este afiliata retelei internationale Lowe&Partners, parte din grupul de publicitate Interpublic. Portofoliul Lowe&Partners Romania include clienti precum Coca-Cola Romania, GlaxoSmithKline, Unilever si Electrolux.