Reteaua BarTV, parte a Monopoly Media, se extinde in Iasi prin lansarea sistemului sau de InStore TV in sase restaurante si baruri iesene. Extinderea a fost realizata prin francizare, sistem pe care Monopoly Media intentioneaza sa il foloseasca si pentru celelalte produse ale sale: PharmaTV, BeautyTV, MarketTV, DoctorTV.
BarTv este un canal de comunicare indoor ce functioneaza cu ajutorul sistemului Digital Signage (InStore Tv) in baruri, pub-uri, cafenele si cluburi. A aparut pe piata in luna aprilie 2006 cu 5 baruri in care initial rulau doar programe, fara publicitate. In acest moment BarTV ruleaza in 80 de locatii din Bucuresti iar programele sale cuprind in mare masura si publicitate. Pentru extinderea in Iasi, Monopoly Media a ales locatiile Mamma Mia, Star Pub, Alila, For Fun, Memento si Rocafella.

“Francizarea reprezinta o prioritate pentru consolidarea teritoriala precum si pentru o dezvoltare rapida. In cazul francizei din Iasi investitia noastra este de aproximativ 1500 euro / bar. In acest cost intra si mentenanta sistemului”, a declarat, pentru Wall-Street, Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media.

Pentru a deschide o franciza Monopoly Media, sunt necesare, in primul rand, montarea unui server, a conecticii, a monitoarelor si a conexiunii la Internet de 1MB, folosita exclusiv pentru transmiterea de programe. Urmeaza semnarea unui contract Francizor (Monopoly) – Francizat, iar francizatul trebuie sa incheie, la randul sau, contracte cu locatiile.

Echipamentele sunt proprietatea Monopoly, iar francizatul plateste o taxa lunara pe locatie pentru fiecare echipament instalat, in functie de numarul de ecrane din fiecare locatie. Suportul video este reprezentat de ecrane plate plasma 106cm sau LCD 48cm amplasate in zonele cu timp mare de asteptare (bar, mese, etc).

BarTV are o emisie dedicata exclusiv unei retele de baruri, pub-uri, cafenele si cluburi. Programele difuzate variaza intre fotbal, stiri, emisiuni speciale pentru baruri, divertisment si lifestyle. Publicul-tinta al BarTV are varste cuprinse intre 20 si 35 de ani, cu venituri medii spre ridicat si cu inclinatie spre petrecerea timpului liber in afara casei.

In 2006, cifra de afaceri a Monopoly Media fost de 1.5 mil euro iar pentru 2008 aceasta este estimata la pana 3 mil de euro. Monopoly Media este cea mai mare companie de media si publicitate indoor. Opereaza pe piata de indoor din anul 2004 insa este prezenta pe piata romaneasca de media de mai bine de 15 ani;

Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio etc;


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri