Publicitatea outdoor acelereaza trendul ascendent, sustine Ben Macklin, analist si autor al raportului “Outdoor Advertising: A New Look”, citat de eMarketer. Spre deosebire de publicitatea traditionala, care trebuie sa corespunda unei audiente fragmentate si schimbarilor in consumul media actual, publicitatea out-of-home devine imuna si efectiva, preluand beneficiile peisajului media, explica Macklin.

Proiectiile eMarketer, avansate pe baza datelor furnizate anterior de Outdoor Advertising Association of America (OAAA), trimit valoarea publicitatii OOH americane la 10,2 miliarde de dolari in 2011, o crestere cu 50% fata de cele 6,8 miliarde de dolari raportate in 2006 si cu 38% peste veniturile din acest an, calculate la 7,4 miliarde de dolari. Pentru anul viitor, studiul raporteaza o cifra de 8,1 miliarde de dolari.

Prin contrast, publicitatea online inregistra, in 2006, 16,9 miliarde de dolari, urmand ca in 2007 sa urce cu 26%, la 21,4 miliarde de dolari, iar in 2011 sa atinga valoarea de 42 miliarde de dolari, de patru ori mai mult decat estimarea anuntata pentru publicitatea OOH.

Citeste si:

Cel mai dinamic sector in OOH este alternativa out-of-home video, distribuita sa capteze audienta in majoritatea locatiilor de retail, real-estate si HoReCa, potrivit afirmatiilor lui Macklin.

Publicitatea OOH video din America va totaliza 2,25 miliarde de dolari in 2011, aproximativ dublu fata de 1,26 miliarde de dolari din acest an, conform studiului eMarketer. Principalii factori care vor sustine aceasta crestere sunt costurile in scadere ale ecranelor LCD si dezvoltarea tehnologiilor wireless. “Consumatorii americani isi petrec din ce in ce mai mult timp in afara caminului”, incheie Macklin, considerand ca acesta este de fapt driver-ul cresterii publicitatii outdoor.