Reteaua RCS&RDS a semnat o intelegere cu Eurosport, lider in producerea si distributia de programe sportive, astfel incat canalul international isi extinde audienta in centrul si estul Europei, informeaza site-ul sportbusiness, citat de NewsIn.
Se estimeaza ca aceasta intelegere intre Grupul Eurosport si reteaua de comunicatii RCS & RDS va creste numarul abonamentelor canalului Eurosport 2, in tarile europene, astfel incat se va ajunge la 5,2 milioane de abonati in Romania, Ungaria, Cehia, Slovaca, Croatia si Serbia.

Conventia include distribuirea canalului Eurosport 2 intr-un pachet fundamental de programe Digi TV DTH, in tarile mentionate.

"Suntem incantati sa anuntam ca aceasta intelegere intre RCS/RDS si Grupul Eurosport se dovedeste a fi intr-o continua crestere in centrul si estul Europei. In ciuda puternicelor competitii, Eurosport 2 s-a dovedit a fi un program de entertainment nelipsit din grila de programe TV", a mentionat Jean - Thierry Augustin, Directorul de Distributie si Dezvoltare al grupului Eurosport.

Grupul Eurosport reprezinta principala platforma multimedia din Europa, prin Eurosport, Eurosport.com si Eurosportnews. Canalul sportiv pan-european Eurosport, cu programe comentate in 19 limbi, este urmarit in 98 de milioane de locuinte, de 240 de milioane de telespectatori din 54 de tari.

Prezent in cinci versiuni lingvistice, eurosport.com este unul dintre cele mai importante site-uri sportive pan-europene, cu 120 de milioane de pagini accesate lunar (august 2004). Eurosportnews vine in completarea acestei platforme, cu stiri de ultima ora din lumea sportului, fiind receptionat in 18 milioane de locuinte din 70 de tari, programele fiind comentate in sase limbi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri