Standardele si recomandarile IAB Romania privind marketingul prin email isi propun sa stabileasca o referinta clara in ceea ce priveste practicile de excelenta in marketingul si publicitatea prin Internet, si sa le delimiteze pe acestea de practici neloiale sau ilegale.

In acelasi timp, aceste standarde si recomandari isi propun sa ajute fiecare persoana interesata de marketing sau publicitate prin email sa foloseasca cele mai bune practici pentru desfasurarea acestei activitati si sa evite orice riscuri asociate cu aceasta activitate.

In lista intocmita de IAB intalnim recomandari ca: alegerea destinatarilor din lista de email in functie de relatiile de afaceri pe care acestia le au cu compania care trimite emailul; cererea consimtamantului destinatarului inainte de trimiterea emailului ; posibilitatea ca destinatarul sa se dezaboneze; interzicerea colectarii adreselor de email prin metode clandestine

Citeste si:

„IAB Romania isi propune ca anul acesta sa transforme adoptarea de standarde intr-un proces dinamic si continuu, in care sa fie implicati cati mai multi membri ai Asociatiei, si care sa acopere cele mai importante nevoi de standardizare din piata romaneasca de internet”, a mai adaugat Ovidiu Florea, presedintele Asociatiei IAB Romania.

Standardele si recomandarile IAB Romania privind marketingul prin email sunt disponibile pe website-ul Asociatiei IAB Romania ,www.iab-romania.ro, pentru oricine este interesat sa le consulte, si orice intrebare privind aceste standarde si recomandari poate fi adresata prin intermediul Centrului de suport si sesizari al IAB Romania(la adresa de email: standarde at iab-romania.ro), la fel ca in cazul standardelor privind publicitatea online.

Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni. Este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.