In urma sesizarilor Domnilor Razvan Matasel si Adrian Botan, Comitetul de Organizare Effie 2008 s-a reunit la sediul IAA si a analizat punctele continute in sesizare.

Concluziile comitetului sunt:

1. Referitor la sesizarea legata de inscrierea campaniilor “Timisoreana” de catre agentia GMP Advertising in categoriile “Alcoholic Beverages” si “Sustained Success”, comitetul de organizare mentioneaza:

- Regulamentul Effie stipuleaza – la pagina 8 din Brief of Effectiveness: ‘Space has been provided for a second and a third agency name and a second client name. Campaigns that are produced by multiple parties can only be submitted once for consideration – parties must submit a joint entry. The agency name and the client name listed here are considered final once received […]’.

- Din punct de vedere tehnic Inscrierile campaniilor Timisoreana respecta intru totul prevederile acestui regulament, intrucat:

Ambele campanii, in categoriile Alcoholic Beverages respectiv Sustained Success, mentioneaza doua agentii de creatie in cazul submis:
“Agency Credits: GMP Advertising / Second Agency Name: Lowe and Partners”.

Citeste si:

Ambele inscrieri, sub forma precizata mai sus, contin semnatura clientului, Ursus Breweries, singurul in masura sa certifice autenticitatea informatiilor si modul in care au fost inscrise cazurile Timisoreana.

2. Referitor la cererea de recalculare a punctajelor finale ale lucrarilor finaliste, in toate categoriile, in conformitate cu borderourile semnate de jurati, in prezenta membrilor din comitet si a autorilor acestui document, comitetul precizeaza:

- Conform promisiunii asumate de comitet inca de la infiintare, toate cazurile castigatoare vor fi auditate. Procesul de auditare va presupune inclusiv verificarea modului in care scorurile din fisele de jurizare au fost centralizate.

- Conform regulamentului Effie, fisele de jurizare semnate de jurati sunt strict confidentiale si nu pot fi facute publice.

- De comun acord cu auditorul (compania Deloitte) Comitetul de organizare Effie va comunica public rezultatele auditului printr-un comunicat de presa