"Primele campanii care vor folosi acest nou tip de expunere vor debuta de la 1 noiembrie si vor creste veniturile companiei cu 10-15%", a precizat Razvan Marincoi, citat de NewsIn.

Razvan Marincoi sustine ca acest produs va fi de interes pe plan local pentru banci, companii de asigurare, dar si FMCG-uri (Fast moving consumer goods, bunuri de larg consum - n.red.). Printre brandurile care au apelat la astfel de campanii la nivel international se numara Vodafone, McDonald's si Toyota.

Produsul Escalador Handrail Media, apartinand Escalated Advertising Australia, exista de trei ani pe pietele din Australia si SUA. Acesta este un suport publicitar inovativ prin care mana curenta (banda cauciucata) a scarilor rulante poate fi personalizata la cerere.

Pe piata locala, produsul va fi marketat sub numele de "Escads". Investitia facuta de Brand Management pentru cumpararea a doua licente pentru pietele din Romania si Bulgaria se ridica la 250.000 de euro, suma care include productia si training-ul personalului.

Citeste si:

Noutatea consta in faptul ca pentru prima oara pe cele doua piete, scarile rulante din diferite locatii vor putea fi personalizate, aceasta cu ajutorul unei pelicule special dezvoltate pe parcusul mai multor ani, care nu va deteriora cauciucul mainii curente a scarilor rulante.

"Durata de valabilitatea pentru pelicula este de 60 de zile, insa pastrarea benzii in conditii optime dureaza 15 zile, deoarece in timp aceasta isi pierde luciul" a precizat pentru NewsIn, Razvan Marincoi. Ofertele de pret pentru Escads sunt formate din pachete care inlcud fie cate zece sau sapte mall-uri in cate sapte orase, fie cinci mall-uri in cinci orase.

Rezultatele acestui tip de branding inovativ au fost masurate, in Australia, cu ajutorul unor senzori instalati in scarile rulante. De exemplu, pentru McDonald's, pe durata campaniei in care scarile rulante duceau catre fast-food si care au avut mana rulanta personalizata, a fost inregistrata o crestere a vanzarilor cu 37%, a precizat Marincoi si a adaugat ca a fost inregistrata, de asemenea, si o crestere semnificativa a numarului de persoane care au utilizat respectiva scara rulanta.

Brand Management a fost infiintata in 2004 si este specializata in publicitate indoor pe segmente de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania si Bulgaria. Cifra de afaceri a companiei se ridica la 1.100.000 de euro pentru anul 2007.