Prima zi a evenimentului, 6 noiembrie, va fi dedicata unei serii de 4 conferinte, care vor aborda teme de actualitate din domeniul relatiilor publice.

Prima sesiune va fi dedicata strategiilor de relatii publice si rolului pe care acestea pe joaca intr-un plan de comunicare eficient. Strategia de relatii publice presupune un grad ridicat de complexitate si include, adeseori, colaborarea cu managementul superior pentru a incorpora comunicarea ca parte integrata strategiei corporative sau organizationale. De aceea, o strategie inteligent conceputa este esentiala pentru atingerea obiectivelor de comunicare.

In cea de-a doua sesiune se va discuta despre reputatia corporatista si importanta construirii unei imagini pozitive pentru a castiga si mentine increderea clientilor.
Companiile trebuie sa creeze si sa execute o strategie de comunicare care sa includa nu doar audienta externa, ci si publicul intern. Incercand sa extinda planificarea si strategia in evaluarea relatiilor publice, aceasta sesiune va investiga influenta relatiilor publice si cea a acoperirii media asupra reputatiei corporatiste.

Cea de-a treia sesiune va aborda si detalia conceptul de “public affairs”. Directa influenta asupra factorilor de decizie nationali poate fi un puternic instrument de modelare a mediului legislativ si de afaceri al organizatiei in care aceasta opereaza. Desi nu ocupa un rol central in strategia de relatii publice, conceptul de “public affairs” ramane un element cheie pentru comunicarea guvernamentala.

Citeste si:

Ultima sesiune de conferinte va consta intr-o dezbatere in cadrul careia cei mai importanti specialisti in relatii publice sunt invitati sa isi prezinte propriile idei inovative legate de viitorul comunicarii, incercand sa raspunda la intrebarea “Cum inovam in PR?” Va fi un adevarat test al increderii in sine si al carismei pentru acesti lideri aflati in fata unei audiente “pretentioase”, a competitiei, a clientilor, a bloggerilor si a practicienilor din media.

A doua zi a evenimentului, 7 noiembrie, va consta intr-o serie de seminarii sustinute de trei agentii multinationale de relatii publice, care vor aprofunda teme dezbatute in cadrul conferintelor.

“Relatiile publice reprezinta cheia dezvoltarii constante si durabile a unei organizatii. In conditiile in care avem de-a face cu un public din ce in ce mai putin fidel unui anumit brand, serviciu sau produs, companiile trebuie sa investeasca in construirea unei imagini pozitive coerente si sustinuta in practica curenta, iar acest lucru este asigurat prin excelenta de specialistii in relatii publice. Evenimentul isi propune sa ofere participantilor acces la cele mai viabile solutii pentru conturarea si implementare cu succes a unei strategii de comunicare eficiente”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul companiei Evensys.