Inbox Design Inside este singurul studiu privind distributia clientilor de email utilizati in Romania, de catre abonatii la newslettere, pentru a-si citi emailurile.

Raportul a fost realizat in perioada septembrie-octombrie 2008 si prezinta situatia clientilor de email folositi in prezent de catre abonatii din Romania la newsletterele B2B (Business to Business) si B2C (Business to Consumer). Studiul a analizat date colectate de la 80.800 de adrese unice de email, grupate in cele ale abonatilor la newsletterele B2B si cele ale abonatilor la newsletterele B2C.

Studiul releva faptul ca cele mai multe persoane, peste 60%, isi pun la dispozitie adresele de email personale pentru a se abona la un newsletter B2B.

Topul celor mai utilizati clienti de email este condus de Yahoo!Mail (56,5%, in comunicarea B2B si 65,8% in comunicarea B2C). Pe locul al doilea, la categoria B2B se situeaza Outlook (26,2%), in timp ce, pentru B2C Gmail este a doua cea mai utilizata optiune, cu un procent de (14,9%).

In ceea ce priveste utilizarea suporturilor mobile in citirea emailurilor, din studiu rezulta ca doar ~0,6% dintre abonatii la newsletterele B2B si doar 0,18% dintre abonatii la newsletterele B2C isi citesc emailurile folosind dispozitive mobile capabile sa afiseze HTML.

Citeste si:

Majoritatea celor care folosesc suporturile mobile, peste 90%, isi citesc newsletterele la care s-au abonat folosind iPhone si mai putin Blackberry. iPhone-ul este preferat si de catre clientii B2C.

Distributia celor mai importanti clienti de email are o influenta majora asupra design-ului emailurilor dedicate comunicarii abonatilor la newsletterele B2B precum si al celor B2C. Prin urmare, studiul contine si sfaturi in conceperea newsletterelor pentru ca acestea sa fie vizualizate corect.

White Image ofera solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 50 milioane de emailuri.

White Image este singura companie romaneasca de email marketing recompensata la nivel international cu premiul Gold Consumer in competitia anuala MarketingSherpa si este implicata in proiectele internationale din domeniu.