La Young & Rubicam, Laita a supervizat realizarea strategiilor de media, procesele de planning si buying, negocierile anuale si conditiile contractuale. Anterior, a fost Media Manager in cadrul agentiei Lowe/GGK Bucuresti, unde s-a ocupat de gestionarea relatiei cu clientii agentiei (dezvoltarea strategiei de media, media planning si buying).

Printre clientii de care Laita s-a ocupat in cei 14 ani de experienta in industria de media si publicitate se numara: Colgate Palmolive, Danone, Kraft Jacobs Suchard, Mobilrom, Sony Ericsson, Xerox, Ford, Hyundai, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Jaguar, Banca Tiriac, Unicef si altii.

“Responsabilitatea lui Nicu este legata, printre altele, de atragerea de agentii partenere si consolidarea in cadrul Omnicom Media Group Romania si de a oferi suport agentiilor OMD si PHD in timpul pitch-urilor, prin utilizarea parghiilor de negociere de la nivelul grupului”, a declarat Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania.

Citeste si:

Omnicom Media Group este divizia media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC). Din portofoliul sau fac parte: OMD Worldwide si PHD Worldwide - ambele agentii media full-service, dar si diverse companii specializate in marketing research, productie de „branded content” (comunicare prin continut), barter, Out-Of-Home media (OOH), media insert si discount.

Retelele Omnicom si companiile sale de specialitate ofera servicii celor peste 5.000 de clienti din peste 100 de tari.

Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group si are in portofoliul sau: agentia de media “full service” OMD Romania, agentia de media “full service” PHD Romania, FUSE, divizia de „branded content” (comunicare prin continut) si Media Digital, divizia specializata in media digitala. Divizia media a Omnicom este prezenta pe piata locala inca din anul 2000, prin agentia sa OMD Romania.