Leo Burnett Romania continua seria campaniilor de success dedicate marcii Marlboro, surprinzand din nou prin ultima campanie on-air in acest moment: Marlboro Ultra Lights.
Daca acum doua luni toate canalele de comunicare (permise acestei categorii) erau invadate de vizualuri cu motociclete, invitand consumatorii la experiente inedite si adrenalina la maximum – si ne referim aici la promotia Marlboro Red Racing Moto X2, acum peste tot poti citi “New Marlboro Ultra Lights”. Este o campanie de lansare a unui nou produs in segmentul Lights si Ultra Lights, departamentul de creatie Leo Burnett aratand ca cea mai vanduta tigara din lume poate descoperi permanent noi teritorii. Si rezultatul este remarcabil!

Prin prospetimea si spectaculosul vizualurilor din presa, de la punctele de vanzare, panotajul stradal ori executiile speciale de outdoor si presa (implementarea fiind asigurata de Starcom Media), Leo Burnett demonstreaza inca o data ca Marlboro continua sa inoveze.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.