Noul nume sub care brandul va opera este Radiocom si va fi pozitionat in aria de competenta a companiei Broadcasting. Date. Telefonie .
Noua identitate vizuala, lansata la editia din acest an a CERF, isi propune sa modernizeze si sa dinamizeze imaginea companiei, facand-o mai competitiva pe piata comunicatiilor.

Suntem convinsi ca putem demonstra ca si o companie de stat poate aspira la o imagine moderna si competitiva. Intram intr-o etapa noua de dezvoltare si eficientizare a businessului si avem nevoie de toate instrumentele managementului modern ca sa sustinem aceasta schimbare, iar brandul ne poate ajuta atat intern cat si extern in demersul nostru. a declarat Mircea Cazan, presedinte director general al companiei.
Radiocom a selectat Brandient pentru consultanta in rebranding si designul noului sistem ID nu numai pe baza reputatiei Brandient, dar mai ales, datorita expertizei in domeniul comunicatiilor si al proceselor de rebranding pe entitati de stat foarte mari. Pentru noi a fost a fost o experienta valoroasa, fiindca provocarile pe care ni le pune contextul unui rebranding pe o entitate de stat prinsa intr-o piata foarte competitiva, sunt unice si capabile sa ne ajute sa invatam mai mult si sa devenim mai buni. spune Aneta Bogdan, Managing Partner al Brandient.

Identitatea vizuala este creata si desenata de Cristian Kit Paul, creative director Brandient si un respectat designer de pe piata romaneasca. Am imaginat un camp de unde ce formeaza, optic, un turn, o constructie ce aspira la un nivel superior de dezvoltare si performanta tehnologica. Am desenat astfel incat sa ajut business-ul sa se pozitioneze ca profesionist in domeniul sau.

Radiocom inseamna 85 de ani de istorie, leader incontestabil pe piata romaneasca de broadcasting si cea mai ampla si valoroasa infrastructura de comunicatii din Romania.
Daca pana acum, compania a trait intr-un con de umbra, alimentat de o stare de necompetitivitate si ineficienta atat la nivelul companiei cat si la nivelul relatiilor de business, Radiocom poate iesi din acest context negativ si poate accede la o pozitie fruntasa pe aceasta piata foarte competitiva nu doar din perspectiva tehnologiei, ci si din cea a tehnicilor de marketing , spune Ionel Branga, directorul comercial Radiocom.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor in spiritul valorii. Brandient furnizeaza clientilor sai servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, de design si comunicare de brand, servicii de branding intern si training etc. Intre proiectele majore realizate de Brandient in cei trei ani de la infiintare se numara rebrandingul lantului de retail Flanco, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al companiilor Albalact, Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Credisson, Domenia, Fulga etc.