Studiul a fost realizat cu sprijinul Operations Research, impreuna cu Compania de Cercetare Sociologica si Branding, in perioada 15 octombrie-15 noiembrie 2008. Au fost studiate peste 13.000 de ore de inregistrari video ale intersectiilor si au fost realizate 10.000 de interviuri cu trecatori.

“Rezultatele sunt mai mult decat incurajatoare si demonstreaza eficienta masurabila de care dispun panourile noastre TV screen: 1607,7 GRP livrate intr-o luna (comparabil cu o televiziune nationala mica), un CPP real pentru populatie urban mare de 98,9 euro si un CPT de 2,94 euro”, a spus Adriana Mujdei, director de vanzari la Vision Media Plus.

Din punct de vedere socio-demografic, audienta panourilor outdoor este masculina in proportie de 70%, 49% dintre privitori avand varste cuprinse intre 30-44 de ani. 28% din audienta are venituri lunare intre 12000 si 2000 de lei, iar 58% detine studii medii.

Masurarea audientei publicitatii outdoor a fost un subiect intens dezbatut in ultimii ani, lipsa oricaror date de audienta punand sub semnul intrebarii eficienta acestui tip de publicitate. Principalii jucatori de pe piata de outdoor au incercat fara succes instituirea unui sistem unic de masurare si reglementare. In conditiile crizei financiare, mai multe agentii de media au declarat ca vor investi mai putin in outdoor anul acesta datorita lipsei masuratorilor.

Vision Media Plus detine 18 panouri TV screen, dintre care 8 in Bucuresti si alte 10 in principalele orase din tara.