Compania Brandient este consultantul care a ajutat Albalact sa regandeasca strategia de marketing, sa repozitioneze si sa redeseneze noul brand corporatist, impreuna cu toate brandurile de produs din portofoliul acestuia.

“Pentru noi, Albalact este clientul local pe care il asteapta de atata timp economia romaneasca: cel care stie sa ceara un sfat, sa asculte, sa fie vizionar si curajos si sa creada in propriul lui destin.” spune Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient.

Noua identitate vizuala corporatista desenata de Brandient a fost inspirata de promisiunea companiei de a oferi cu dragoste si grija, tot ce-i mai bun din lapte si reprezinta – curajos si surprinzator, expresia grafica a unei inimi si a unui uger. S-a desenat cu verde si albastru pentru sustinerea asocierilor cu natura si prospetimea.

«Promisiunea brandului satisface nu numai asteptarile clientilor, care doresc sa se bucure de produse naturale, gustoase si preparate cu grija, dar si respectarea standardelor europene de productie si ambalare, un atribut definitoriu pentru modelul nostru de bussines» a spus Raul Ciurtin, actionar majoritar Albalact. «Pentru noi, brandingul este un suport strategic de crestere continua a business-ului. De aceea, ne-am propus sa reorganizam intreg portofoliul de produse si sa le redesenam in sustinerea strategiei de busines» a adaugat Raul Ciurtin.

S-au refacut toate materialele administrative si de reprezentare ale corporatiei, inclusiv site-ul de corporatie, care isi doreste sa seduca cititorul nu numai prin structura, prospetimea si “curatenia” lui, dar si prin limbajul specific ardelenesc pe care il foloseste.

Citeste si:

Bogdan Dumitrache, senior designer in Brandient si unul dintre cei mai talentati designeri de pe piata romaneasca, care a desenat identitatea corporatista Albalact isi vede creatia astfel “ este un logo si cu suflet si imi doresc sa fie un mic pentru cine il vede pe raft.”

Informatii utile

Albalact a fost infiintata in 1990 prin luarea in proprietate a patrimoniului Intreprinderii de industrializare a laptelui Alba din Alba Iulia, iar in 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin licitatie publica deschisa, constituindu-se astfel intr-o societate cu capital integral privat. Daca in 1999 fabrica procesa 6.000 de litri de lapte zilnic, astazi capaciatea a ajuns la 70.000 de litri de lapte zilnic. In prezent, Albalact este printre primele cinci companii din industria laptelui si a produselor lactate, avand o distributie la nivel national. De asemenea, compania a primit recent acreditarea ISO 9001 – HACCP.

Brandient este compania romaneasca specializata in strategie, design si valoare de brand, care se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor in spiritul valorii. Brandient furnizeaza clientilor sai servicii de consultanta si strategie de brand, identitate vizuala si verbala, design, comunicare de brand, evaluare financiara de brand, programe de training. Reputatia Brandient se bazeaza pe valoarea unei echipe de specialisti locali, cu experiente remarcabile in management, marketing, design si comunicare. Printre brandurile create sau revigorate de Brandient se numara: Fulga, Flanco, Astral, Smartree, Novensys, TVR, Radiocom, Credisson, Domenia, Europharm etc. www.brandient.com