ROMTELECOM, unul dintre cei mai mari operatori de comunicatii din Romania, a lansat o noua campanie de imagine, care va fi difuzata la nivel national pana la sfarsitul acestui an. Campania cuprinde machete de presa si spot TV - unul dintre putinele spoturi publicitare de 60 de secunde prezentate publicului din Romania.

Obiectivul campaniei este consolidarea platformei de comunicare ROMTELECOM, noua executie avand rolul de a afirma pozitionarea marcii care sustine formarea si mentinerea unor legaturi profunde. Noul spot ROMTELECOM Sunrise ilustreaza pozitionarea marcii pornind de la interpretarea data de clientii companiei: este important sa fie acolo pentru mine, indiferent daca am o problema sau vrem doar sa bem o cafea la miezul noptii; este important sa pot conta pe cel la care tin, fara sa ma gandesc ca ne-ar putea opri distanta dintre noi sau alte obstacole.

Pieter Bakker, Director Executiv Comercial ROMTELECOM, declara: Principala valoare a companiei ROMTELECOM este orientarea catre client, iar ROMTELECOM incearca sa-si inteleaga mai bine clientii si sa raspunda atat nevoilor functionale ale acestora, cat si celor emotionale. In ultimul an ne-am diversificat oferta de servicii de Internet si date si foarte curand vom avea noutati majore pe partea de telefonie. Pentru ROMTELECOM scopul final este satisfactia clientilor companiei, pe care incercam sa o atingem nu numai oferind produse si servicii atractive si accesibile, dar si printr-o maniera flexibila de lucru, bazata pe transparenta si incredere.

Vrem ca oferta noastra sa ii ajute sa comunice pe clientii companiei, sprijinindu-i astfel in construirea si consolidarea relatiilor lor. Noua campanie de imagine vine sa confirme directia clara urmata de ROMTELECOM, aceea de apropiere de clientii sai si de a deveni furnizorul preferat de comunicatii al acestora.

Despre campania de comunicare, Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, declara: Noua campanie de imagine ROMTELECOM incearca sa transmita mesaje cat mai simple, dar extrem de emotionale, concentrate sub platforma de comunicare a legaturilor profunde intre oameni. Legaturi profunde inseamna, in aceasta campanie de comunicare, un consumer insight extrem de relevant si anume: nici un efort nu e prea mare atunci cand o persoana draga are nevoie de tine.

Dupa cum afirma Traian Nuta, Brand Development Director Grey Worldwide Romania, acest teritoriu identificat de agentia noastra scoate in evidenta nevoia romanilor pentru legaturi profunde cu cei apropiati, pentru echilibru emotional, in conditiile unor schimbari radicale prin care trece Romania si care afecteaza inclusiv comunicarea cu cei dragi. Legaturile stranse cu cei la care tii sunt o baza emotionala importanta pentru a construi viitorul.


Productia spotului TV a necesitat nenumarate efecte speciale - multiple instalatii de ploaie, stroboscoape pentru fulgere, pirotehnie, cadre luate din elicopter, iar filmarile s-au desfasurat pe durata mai multor nopti. In plus, ca noutate in domeniul filmarii spoturilor publicitare, s-a folosit un set special de lentile anamorfice pentru a genera o imagine specifica de film, in care culorile si profunzimea imaginii sunt extraordinare. Locatiile au fost si ele numeroase, pornind din Bucuresti, continuand in padurile de la Snagov, apoi la malul Marii Negre si terminand pe o plaja de langa Vadu, unde s-a construit o casa special pentru aceasta filmare. Actorul este englez si a fost ales in urma castingului organizat in mai multe tari: Grecia, Anglia, Portugalia si Romania, personajul feminin fiind din Romania. Spotul este realizat de regizorul portughez Diamantino Ferreira, iar casa de productie este Castel Film.

La realizarea acestei campanii au participat, din partea ROMTELECOM: Paul Renaud - General Manager Marketing, Cristina Costachescu - Manager Brand Marketing, iar din partea agentiei Grey Worldwide Romania: Sorin Predescu, Director de creatie si Copywriter, Alina Nicolescu - Art Director, Cristiana Spataru - Client Service Director, Traian Nuta Brand Development Director, Razvan Medrea - Account Executive si Dan Draghicescu Senior TV Producer.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri