Inainte de a se implica in Frank, Dimitris Tranakas a lucrat la McCann Erickson Grecia si la Ashley Worldgroup; partenerul sau Manos Damanakis, si el grec, face de 15 ani afaceri in Romania, in zona de catering si evenimente. Impreuna cu austriacul Niki Riegler, cei doi au deschis in septembrie biroul de la Bucuresti.

“Criza a fost cea mai buna oportunitate pentru noi. Clientii au nevoie multa de schimbare. Pentru agentiile de publicitate cu 100-150 de oameni e dificil pentru ca nevoia de serviciile lor nu era intru totul reala inainte de criza. Acum clientii cheltuiesc mai putin si vor ca banii pe care ii cheltuiesc sa le aduca rezultate reale. E nevoie de companii mai flexibile, cu mai putini oameni, dar foarte buni profesionisti”, spune Tranakas (foto).

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising

Business de publicitate lansat in pragul crizei, profitabil dupa primul an

Business de publicitate lansat in pragul crizei, profitabil dupa...