Compania americana Journalism Online a raportat cateva sute de cereri din partea unor ziare si site-uri de stiri care doresc sa se inscrie intr-un program de taxare a continutului online, ce urmeaza sa fie lansat in aceasta toamna, anunta brandrepublic.com.
Sistemul initiat de Journalism Online ofera un singur cont pentru utilizatorii care doresc sa acceseze site-urile publisherilor si o gama de servicii de plata, de la plata per articol, abonament pentru o zi pana la abonamente lunare sau anuale.

Compania se asteapta ca sistemul sa genereze venituri cuprinse intre 50 si 100 de dolari per utilizator, astfel incat un site cu 1 milion de vizitatori pe luna “ar putea sa se astepte la afaceri de 5-10 mil. dolari”, potrivit reprezentantilor Journalism Online.

Journalism Online nu a precizat numele publicatiilor care au optat pentru acest sistem, insa sustine ca are cereri din partea a 180 de cotidiene si 300 de publicatii care nu au aparitie zilnica, site-urile acestora atragand lunar 90 de mil. de utilizatori.

Acest anunt completeaza declaratia facuta saptamana trecuta de Rupert Murdoch, potrivit careia ziarele din Australia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii vor incepe sa taxeze continutul online.

Compania Journalism Online a fost fondata in luna aprilie 2009 de care Steven Brill (foto), jurnalist si lector in cadrul Universitatii Yale, Gordon Crovitz, fost editor in cadrul Wall Street Journal si Leon Hindery, care detine fondul InterMedia Partners.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri