Elevate Media si Headvertising au pregatit pentru Hollywood Multiplex o campanie ce are ca suport media un canal neconventional de comunicare. Campania se desfasoara in 120 de lifturi din zone centrale ale Bucurestiului si valorifica noul concept de advertising creat de agentia Elevate Media: “Very Close To Home”.

Noul suport media a aparut ca o evolutie fireasca a nevoii de comunicare intr-un spatiu comun pentru majoritatea celor care locuiesc la oras. Liftul face legatura intre spatiul intim al casei si mediul exterior. Timpul alocat unei calatorii este intre 30 de secunde si 1,20 minute, cu o medie de 4 calatorii pe zi Intervalul de timp este ideal pentru expunerea la o reclama; la aceasta se adauga lipsa altor stimuli auditivi si vizuali. Pe aceste argumente mizeaza Hollywood Multiplex: “Am ales acest mediu de comunicare pentru ca ni s-a parut ca prin lipsa lui de conventionalitate e mult mai posibil sa atraga atentia publicului asupra mesajului pe care dorim sa-l transmitem, mai ales ca am realizat o campanie speciala pentru locatarii blocurilor respective.

La alegerea acestui mediu a mai contribuit si faptul ca o buna parte a locatiilor erau de real interes pentru noi, prin prisma apropierii fata de cinematograful Hollywood Multiplex Bucuresti Mall. In masura in care modul de derulare si rata de raspuns la aceasta campanie le vom putea aprecia la final ca fiind pozitive, luam in calcul si o posibila continuare a colaborarii initiate cu firma Elevate” afirma Anton Lakatos, general manager Hollywood Multiplex Operations.

Tudor Maxim, Managing Director al Elevate Media sustine: “Incurajam mesajele creative si valoroase; de aceea apreciem colaborarea cu Hollywood Multiplex si Headvertising. Suntem bucurosi ca am derulat o promotie destinata exclusiv celor care folosesc liftul. Am reusit astfel sa ne atingem si un alt obiectiv al nostru, prin care dorim sa aducem un plus de valoare acestui spatiu. In consecinta, am obtinut o reactie pozitiva a publicului tinta la aceasta forma de reclama.”

Campania se deruleaza in perioada 3 octombrie-17 decembrie 2005.