Grayling devine astfel a doua ce mai mare firma independenta de comunicare din lume, cu venituri care depasesc 100 milioane euro. Compania are 900 angajati in 70 birouri din 40 de tari, in Europa, SUA, Orientul Mijlociu si regiunea Asia Pacific, fiind proprietatea Huntsworth plc.

Noul Grayling este o companie globala de consultanta care ofera servicii integrate de comunicare, insa isi pastreaza clientii locali, de pe fiecare piata individuala.

In plus, agentia Momentum din Orientul Mijlociu se alatura companiei Grayling, devenind Grayling Momentum. La fel, expertii in PR tehnologic de la Connecting Point Communications din San Francisco se alatura aceleiasi companii, devenind Grayling Connecting Point.

In urmatorii cinci ani, Grayling isi propune sa devina cea mai mare companie globala de consultanta in relatii publice, afaceri publice, relatii cu investitorii si organizare de evenimente.

“Sunt increzator ca partenerii si clientii nostri din Romania vor aprecia abordarea proaspata adusa de aceasta transformare si vreau sa ii asigur ca vom fi in continuare pentru ei un partener solid si constant, cu o perspectiva mai ampla asupra afacerilor si un plus de experienta internationala in domenii esentiale precum industria farmaceutica, energie, relatii guvernamentale, finante, tehnologie sau FMCG”, a spus Jan Simunek, Director Regional pentru Europa Centrala si de Est.

Conducerea companiei Grayling este asigurata de CEO Michael Murphy. Echipa de Senior Management este alcatuita din Alfred Autischer – Managing Director Europa de Vest; Chris Dobson – Managing Director, Europa Centrala si de Est, Europa de Sud-Est & Eurasia; James Acheson-Gray - Managing Director, International; Loretta Tobin – CEO Marea Britanie; si Vivien Hepworth - Chairman of PR & PA – Marea Britanie; Head of Global Public Affairs.