Luna aceasta, Coca-Cola lanseaza si in Romania campania integrata de marketing construita in jurul noului mesaj de brand, „Open Happiness”.
„Deschide si savureaza fericirea” va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. In Romania campania debuteaza cu un spot TV adresat in principal tinerilor, machete de presa, panotaj exterior, activitati pentru punctele de vanzare, promotii, online si multe altele.

„De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a incercat intotdeauna sa exprime o viziune pozitiva si optimista asupra lumii”, spune Anca Nastase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola Romania. „Campania Deschide si savureaza fericirea este construita pe acest fundament, demonstrandu-ne ca, desi traim o viata moderna, stresanta si plina de provocari, exista multe momente de fericire pe care putem sa ni le cream si pe care le putem impartasi cu cei din jur”.

Cititi si Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza, un interviu cu unul dintre creatorii acestei campanii, la nivel global.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri