„Deschide si savureaza fericirea” va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. In Romania campania debuteaza cu un spot TV adresat in principal tinerilor, machete de presa, panotaj exterior, activitati pentru punctele de vanzare, promotii, online si multe altele.

„De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a incercat intotdeauna sa exprime o viziune pozitiva si optimista asupra lumii”, spune Anca Nastase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola Romania. „Campania Deschide si savureaza fericirea este construita pe acest fundament, demonstrandu-ne ca, desi traim o viata moderna, stresanta si plina de provocari, exista multe momente de fericire pe care putem sa ni le cream si pe care le putem impartasi cu cei din jur”.

Cititi si Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza, un interviu cu unul dintre creatorii acestei campanii, la nivel global.

Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza

Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza