Rebrandingul a fost realizat in contextul achizitionarii pachetului majoritar de actiuni al producatorului Raraul SA de catre compania Albalact, care a luat decizia de a transforma Raraul intr-un brand de branzeturi cu distributie nationala.

“Stele in lapte”, conceptul de design de ambalaj, isi are originea in sintagma care se foloseste pentru a face referire la picurii aurii care se aduna la suprafata laptelui.

Pentru crearea sloganului de brand, “Raraul intr-o felie de branza”, consultantii BrandTailors au apelat la o exprimare colocviala, inducand astfel gradul de familiaritate pe care o are consumatorul cu aceasta categorie de produse.

Rebrandingul Raraul este al doilea proiect dezvoltat de BrandTailors pentru compania Albalact, dupa relansarea gamei de iaurturi Fulga. “In realitate, Raraul este proiectul cu care am castigat increderea echipei de management Albalact ulterior fiindu-ne atribuita si sarcina de revitalizare a design-ului de ambalaj Fulga. Am privit oportunitatea de a dezvolta un brand de branzeturi, in primul rand, ca pe o sansa de a confirma cunostintele noastre in ceea ce priveste categoria de lactate”, a precizat Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

La dezvoltarea acestui proiect au contribuit: Andreea Florea, Monica Dumitriu, Beatrice Danis - audit de brand, Andreea Florea, Beatrice Danis – strategie de brand, Melania Nemes - concept creativ, Melania Nemes, Janos Kurko - design de ambalaj, Melania Nemes – design materiale de trade Cornelia Pascalin – desen, Mihai Parpalea - retusare imagine si pregatire de tipar, Andreea Florea, Janos Kurko - management de proiect.

Albalact cumpara 77% din actiunile Raraul Campulung Moldovenesc

Albalact cumpara 77% din actiunile Raraul Campulung Moldovenesc