Presage va oferi servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii publice si servicii de event management, dezvoltand un program de actiuni B2B ce se vor sincroniza cu campania de marketing a asociatiei la nivel national.

Austria Incoming (AT Incoming) este o companie de consultanta pentru destinatiile turistice din Austria. AT Incoming este reprezentanta exclusiva in Romania a DMMA, asociatie ce reuneste noua regiuni turistice din Austria: Bodensee –Vorarlberg, Bregenzerwald, Donau Niederösterreich, Millstätter See, Mostviertel, Thermenwelt Burgenland, Wiener Alpen, Wienerwald, Zell am See – Kaprun.

"Romania este o piata extrem de interesanta pentru noi, atat din punct de vedere al apetitului turistic si al deschiderii catre neconventional, cat si din punct de vedere al potentialului B2B. Austria Incoming beneficiaza de tot sprijinul nostru in realizarea pachetelor turistice si centralizarea know-how-ului DMMA si isi propune sa devina lider de piata ca entitate de contact pentru destinatiile turistice din Austria”, a declarat Franz Schmidt, Manager Destination Management Monitor Austria.

"Austria Incoming este o entitate noua in industria turismului din Romania, au planuri ambitioase si un model de business special, functionand deopotriva ca un hub de informatii al regiunilor parte din DMMA si ca interfata intre asociatie si partenerii din Romania. Targetul este de asemenea complex, AT Incoming vizand atat clientii B2B cat si clientul final, ceea ce inseamna ca necesitatile de comunicare se calibreaza si se adapteaza pentru fiecare segment in parte”, spune Georgiana Gheorghe, Managing Partner, Presage Public Relations & Public Affairs.

Printre clientii Presage se mai numara: A&D Pharma, Clubul Ilustratorilor de Carte, Fabryo Corporation, Farmexpert DCI, Fleet Management Services, Hell Energy Group, InBev Romania, Mivan Development, Ozone Laboratories, Shapir Engineering Group, SOS Satele Copiilor, Special Air Services, Wolf Theiss.