In premiera in randul agentiilor de publicitate din Romania, 141 a demarat crearea unei echipe de trade marketing prin numirea lui Doru Rusanescu ca Trade Marketing Manager 141 Romania.

Cu o experienta de 4 ani la Coca-Cola HBC Romania, unde a ocupat functia de Group Product Coordinator si ulterior pe cea de Horeca Manager, Doru aduce echipei de la 141 Romania, pe langa un plus de viziune „din partea clientului”, o capabilitate unica in tara de a dezvolta programe de comunicare pentru trade sau pentru consumatori prin intermediul trade.

„La 141 Romania am gasit numai lucruri bune: oameni profesionisti, un spirit de echipa foarte puternic si de asemenea clienti dintr-o diversitate de domenii, care inteleg beneficiile si potentialul unei agentii mari de publicitate. Am descoperit aici un mediu foarte dinamic in care imaginatia si creativitatea joaca un rol cheie”, afirma Doru Rusanescu.

„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie. O buna parte din clientii de pe piata asteapta de mult timp ca o agentie sa fie capabila cu adevarat sa inteleaga comunicarea la punctul de vanzare, comportamentul cumparatorului si cum sa construiesti un brand prin intermediul diverselor canale comerciale. Multi vorbesc de acestea, dar noi investim cu adevarat in aceasta directie”, declara Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la 141.

„Multumim clientilor 141 care ne-au dat ocazia sa ne formam in aceasta arie de expertiza (mentionam aici BAT si Coca-Cola HBC, cei care ne-au sprijinit cel mai mult), pentru increderea in noua echipa de trade marketing. Impreuna vom face din 141 una dintre cele mai puternice agentii din domeniile trade marketing, promotional, event si field marketing, asa cum este deja 141 Worldwide in multe tari din lume”, a mai declarat Cristofor Iosub.

141 Romania face parte din grupul de firme Ogilvy Romania. 141 este una dintre primele agentii de BTL din tara noastra. Infiintata in 1997, agentia a fost integrata la nivel international sub umbrela grupului Ogivly la inceputul acestui an, ca urmare a unei decizii WPP.