Incepand cu luna iunie, agentia de media MEC lanseaza campania de comunicare media pentru brandul de apa minerala Bilbor din portofoliul URBB.
Agentia MEC a castigat la inceputul anului contul de media pentru toate brandurile URBB.

Lansarea media pentru brandul Bilbor a debutat cu o campanie de teasing desfasurata pe parcursul a doua saptamani in luna mai. Proiectul special a fost promovat printr-o serie de sponsorizari pe Realitatea TV, la rubrica Meteo si pe Antena 1 in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan&Dani", la rubrica Meteo, cu Daniela Crudu.

Campania de media pentru lansarea Bilbor comunica la nivel national, timp de trei luni, prin intermediul unui mix de media alcatuit in principal din televiziune. Sustinut de o vasta selectie de programe, spotul TV de 30 de secunde este difuzat pe 19 canale TV, atat pe principalele posturi de televiziune, cat si pe cele de nisa. De asemenea, campania de media comunica si prin aparitii in presa scrisa si panotaj stradal (OOH).

"Venind cu un mix redutabil, cu idei creative noi si cu o strategie inteligenta, care sa construiasca o relatie de implicare activa intre brand si consumatori, brandul Bilbor are toate sansele de a creste semnificativ din punct de vedere al cotei de piata, in scurt timp", a declarat Bogdan Prajisteanu, director general, MEC

Apa minerala Bilbor provine din muntii Calimani, din judetul Harghita si se pozitioneaza pe segmentul premium.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri