Agentia MEC a castigat la inceputul anului contul de media pentru toate brandurile URBB.

Lansarea media pentru brandul Bilbor a debutat cu o campanie de teasing desfasurata pe parcursul a doua saptamani in luna mai. Proiectul special a fost promovat printr-o serie de sponsorizari pe Realitatea TV, la rubrica Meteo si pe Antena 1 in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan&Dani", la rubrica Meteo, cu Daniela Crudu.

Campania de media pentru lansarea Bilbor comunica la nivel national, timp de trei luni, prin intermediul unui mix de media alcatuit in principal din televiziune. Sustinut de o vasta selectie de programe, spotul TV de 30 de secunde este difuzat pe 19 canale TV, atat pe principalele posturi de televiziune, cat si pe cele de nisa. De asemenea, campania de media comunica si prin aparitii in presa scrisa si panotaj stradal (OOH).

"Venind cu un mix redutabil, cu idei creative noi si cu o strategie inteligenta, care sa construiasca o relatie de implicare activa intre brand si consumatori, brandul Bilbor are toate sansele de a creste semnificativ din punct de vedere al cotei de piata, in scurt timp", a declarat Bogdan Prajisteanu, director general, MEC

Apa minerala Bilbor provine din muntii Calimani, din judetul Harghita si se pozitioneaza pe segmentul premium.

Mediaedge:cia a castigat contul de media al URBB

Mediaedge:cia a castigat contul de media al URBB