Mona-Lisa Caravaniez are o experienta de 14 ani in diverse arii ale comunicarii, in cadrul unor businessuri din categorii variate (P&G Balkans- coordonare regionala, Raiffeisen Bank, Danone, Ursus, Efes, Allied Domeque, BCR Erste, Chio, Toyota, etc).

„In fiecare zi, facem eforturi sa ne ridicam la inaltimea mostenirii primite de la David (Ogilvy, n.red.), aceea de a continua sa fim «gentelmen with brains» si consider ca ea este unul din oamenii in masura sa faca acest lucru ( «a lady with brains», in acest caz)”, a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

“Am ales Ogilvy pentru ca este grupul de comunicare a carui evolutie mi s-a parut absolut remarcabila in ultimii 5 ani. Procesul de reconstructie si integrare a mai multor companii cu expertize diferite nu este unul facil. Din afara vazut, ceea ce s-a intamplat a fost spectaculos. Dar cifrele si clientii din portofoliu au dovedit ca este vorba de mult mai mult decat spectacol”, a adaugat Mona-Lisa Caravaniez.

Citeste si:

Gina Leu, ex-managing director Ogilvy&Mather, a ales sa ia o perioada sabatica in cariera sa.

Portofoliul de clienti al Ogilvy&Mather cuprinde marci precum Kraft Foods Romania, COSMOTE/Germanos, Millennium Bank, Lenovo, WWF. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP.