Departamentul format din trei specialisti in comunicare de criza este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR. Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Constantinescu preia si functia de Head of Crisis Division. Echipa coordonata de ea a gestionat peste 30 de crize complexe de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, product recall, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.

“Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare”, a declarat Ana-Maria Constantinescu, Head of Crisis Division.

Serviciile oferite 24/7 on call de departamentul nou format se inscriu in doua categorii, crisis prevention (issue tracking, media training, crisis manual, crisis simulation) si crisis management (stakeholders mapping, strategie de raspuns, monitorizare, training purtator de cuvant).

Printre clientii GMP PR se numara Petrom, Apa Nova, Romtelecom, Pepsi, Ericsson Romania, A&D Pharma, Henkel, Ursus Breweries, Muller, HP, Toyota sau Interex.