Daca informatiile surselor se vor adeveri, Mega Image va face primii pasi in zona de comert online, urmand astfel Carrefour sau Cora care deja “testeaza apa” in acest mediu.

Anul intrarilor in online: tot mai multi mamuti din retailul traditional incep sa vanda pe Internet

Anul intrarilor in online: tot mai multi mamuti din retailul...

Mega Image a angajat deja o echipa de specialisti in zona de eCommerce, semnaland astfel iminenta intrare a grupului in zona de comert online.

Intrarea lantului de supermarket-uri pe zona de livrari online are sens - Mega Image a construit deja o retea de peste 200 de magazine la nivel national, intrarea pe online fiind un pas firesc ce ar scuti compania de la investitii mai mari in deschiderea de noi supermarket-uri in zonele cu acoperire redusa. Parteneriatul cu eMag se poate dovedi, de asemenea, unul inspirat, avand in vedere traficul ridicat pe care il are cel mai mare magazin online din tara, comunitatea fidela si puterea de marketing ridicata. Practic, Mega Image ar trebui sa investeasca o suma mult mai mica de bani decat daca ar incepe sa livreze online fara alt sprijin.

De cealalta parte, eMag.ro se va apropia si mai mult de modelul international, Amazon.com, devenind din ce in ce mai mult "one stop shop".

Nici oficialii eMag si nici cei ai Mega Image nu au dorit sa comenteze asupra subiectului.

Anterior, Daniel Nicolescu, seful procesatorului de plati PayU, a numit 2013 ca fiind “anul intrarilor” retailerilor traditionali pe zona de livrari online si, pana in prezent, aceasta predictie s-a adeverit. Carrefour face cele mai mari eforturi in acest sens, incepand promovarea canalului de vanzari online atat pe Internet cat si pe canale offline.

Citeste si:

eMag.ro a devenit in ultimul an reseller pentru mai multe business-uri din diverse domenii – carti, asigurari, vacante, auto, case si gradina si jucarii. Iulian Stanciu, managerul eMag, a subliniat in luna mai ca una dintre prioritatile companiei este de a extinde gama de produse si companii ce fac parte din Marketplace.

“Compania se va axa, pentru cresterea profitabilitatii, pe introducerea de noi magazine in Marketplace si chiar dublarea furnizorilor pe aceleasi game de produse”. Pe langa segmentele disponibile in prezent, compania va acoperi intreaga gama de produse pentru copii – mancare, mobilier, jucarii, haine. De asemenea, eMag va pune accent si pe cosmetice si parfumuri precum si pe mancare pentru animale si accesorii pentru ele.

eMag.ro a avut anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011 si o marja de profit de 2%, conform oficialilor companiei.

Mega Image are o retea de 205 de magazine, din care 137 sub marca Mega Image si 68 Shop&Go. Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania. La nivelul anului 2011, Mega Image avea afaceri de circa 283 mil. euro si profit de 3 mil. de euro.

Consideri ca un parteneriat eMag.ro – Mega Image are sens si ar putea aduce beneficii consumatorilor? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.