Vanzarile de carte si eBooks au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate avand insa cresteri peste media pietei in fiecare luna.

“Datorita performantelor inregistarte in 2013, elefant.ro a reusit sa ajunga la o pondere de 8-10% din piata nationala de carte cifrata la 50-60 de milioane de euro. In segmentul de carte digitala, prin cele peste 3000 de titluri oferite online, Elefant.ro a ajuns sa detina peste 80% din piata de eBooks”, a declarat Dan Vidrascu (foto), directorul general Elefant.ro.

Transformarea Elefant.ro va continua si in 2014, prin listarea online a mai multe categorii de produse, dar si prin cresterea gamei la fiecare dintre categoriile lansate recent (jucarii, imbracaminte, incaltaminte, accesorii).

Citeste si:

“Clientii Elefant.ro nu cumpara doar carti si jucarii. Dorim sa le oferim posibilitatea de achizitiona cat mai multe produse din cosul familiei lor si acesta va fi principalul obiectiv al nostru in acest an. Vom mari gama de produse si lucram, de asemenea, la reducerea timpilor de livrare Ne gandim chiar la deschiderea mai multor puncte de livrare atat in Bucuresti cat si in alte orase”, a adaugat Dan Vidrascu.

In prezent, Elefant.ro comercializeaza peste 130.000 de produse si are 300.000 de clienti activi.