Practic, o lira sterlina alocata pentru publicitatea online este investita in mobile advertising.

Cheltuielile pentru publicitatea telefoanelor mobile au crescut cu 68%, respectiv 900 euro. Insa, acestea sunt cele mai mici cresteri din 2009 si pana acum, potrivit cifrelor IAB din acel an. Aceasta incetinire a pietei este previzibila, in conditiile in care piata se largeste, iar cifrele disponibile devin tot mai mari.

La capatul celalalt al spectrului, publicitatea realizata in mod exclusiv p tablete a inregistrat o crestere de 160%, cea mai mare dintre toate canalele media folosite, cu toate ca in termeni de cifre exacte, se observa o stagnare de 36,92 milioane euro, insa cea mai mare parte dintre cheltuielile pentru dispozitivele mobile este tot pentru publicitatea vizuala, cu 401,4 milioane de euro.

Dintre acestea, 266,9 milioane de euro au venit din social media, unde dispozitivele mobile cumuleaza 53% dintre cheltuieli si 80,21 milioane de euro din reclamele video, grupul de reclame cu cea mai mare crestere, avansand de la an la an cu 196%.

Sursa foto: Shutterstock.com/Folosire telefon mobil