Stirea se bazeaza pe o postare de pe Google Careers, citata de Searchengineland.com.

Responsabilitatile includ design-ul, dezvoltarea si mentinerea platformelor Google pentru o audienta globala, mentinerea si dezvoltarea cod-urilor Web pentru a putea fi gasite mai usor in motoare de cautare si, evident, a fi la curent cu toate schimbarile SEO.

Desi poate parea ironic, si multi au ras vazand anuntul, Google nu are voie sa favorizeze in mod artificial proprietatile lor online in defavoarea altora, in caz contrar riscand amenzi usturatoare de la institutiile de reglementare si arbitrii internationali. Mai mult, concurentii, printre care Microsoft, Mozilla sau Apple sunt tot timpul cu ochii pe Google, asteptand, mai mult sau mai putin din umbra, o miscare gresita pentru a reclama gigantul american.

Astfel, Google se gaseste in pozitia, e drept, amuzanta, de a fi proprietar al motorului de cautare, cu acces practic nelimitat la codurile din spatele lui si datele care il formeaza, trebuind insa sa angajeze un om care sa ridice site-urile proprii in rezultate.