Google cauta sa angajeze un manager pe Search Engine Optimisation (SEO), pentru ca platformele si solutiile online ale companiei ce detine cel mai mare motor de cautare din lume sa fie mai bine evidentiate in…Google.

Stirea se bazeaza pe o postare de pe Google Careers, citata de Searchengineland.com.

Responsabilitatile includ design-ul, dezvoltarea si mentinerea platformelor Google pentru o audienta globala, mentinerea si dezvoltarea cod-urilor Web pentru a putea fi gasite mai usor in motoare de cautare si, evident, a fi la curent cu toate schimbarile SEO.

Desi poate parea ironic, si multi au ras vazand anuntul, Google nu are voie sa favorizeze in mod artificial proprietatile lor online in defavoarea altora, in caz contrar riscand amenzi usturatoare de la institutiile de reglementare si arbitrii internationali. Mai mult, concurentii, printre care Microsoft, Mozilla sau Apple sunt tot timpul cu ochii pe Google, asteptand, mai mult sau mai putin din umbra, o miscare gresita pentru a reclama gigantul american.

Astfel, Google se gaseste in pozitia, e drept, amuzanta, de a fi proprietar al motorului de cautare, cu acces practic nelimitat la codurile din spatele lui si datele care il formeaza, trebuind insa sa angajeze un om care sa ridice site-urile proprii in rezultate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri