Producatorul de semifabricate pentru constructii Prefab Bucuresti (PREH) a afisat in primul semestru din 2007 un profit net de 4,68 milioane lei, de 2,7 ori mai mare decat in acelasi interval din 2006, pe fondul cresterii afacerilor cu 14,3%, in aceeasi perioada de raportare
In prima jumatate a anului trecut, Prefab Bucuresti a raportat un profit net de 1,75 milioane lei. Cifra de afaceri obtinuta de companiei in primele sase luni din acest an este de 47,6 milioane lei (15,2 milioane euro), in crestere cu 14,3% fata de perioada echivalenta din 2006, de 41,64 milioane lei.

Compania comercializeaza produse de balastiera, BCA, grinzi si tuburi de presiune folosite la canalizari si la alimentari cu apa. Prefab Bucuresti are un capital social de 6,38 milioane lei, divizat in 12,76 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,50 lei. Actionarul majoritar al Prefab este compania omului de afaceri Marian Milut, Romerica International, care controleaza 75,68% din capitalul social. in actionariatul societatii mai figureaza si SIF Muntenia cu 12,41%.

Pe 21 iunie, actionarii Prefab Bucuresti au aprobat majorarea capitalului social pana la nivelul dublu, de 12,76 milioane lei, prin aport in numerar. Pentru majorare au fost emise 12,76 milioane actiuni, pretul de subscriere fiind de 0,70 lei, din care 0,20 lei reprezinta prima de emisiune.

Prefab Bucuresti a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 91,4 milioane lei, in crestere cu 23% fata de nivelul din 2005, cand a derulat afaceri de 74,3 milioane lei, iar profitul net a scazut cu 37%, pana la 7,1 milioane lei.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul PREH. Valoarea de piata a Prefab Bucuresti este de 292,24 milioane lei (92 milioane euro), aferenta cotatiei de 22,90 lei, stabilita in sedinta de joi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri