Broker Cluj a obtinut in primul trimestru un profit de 1,43 milioane lei (387.533 euro), de peste cinci ori mai mic fata de nivelul consemnat in aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce veniturile au scazut cu 41%, arata raportul financiar publicat de casa de brokeraj.
Broker Cluj castigase in primul trimestru din 2007 circa 7,41 milioane lei.

In primele trei luni ale acestui an, casa de brokeraj a realizat venituri de 7,87 milioane lei (2,13 milioane euro), cu 41% mai mici decat in perioada similara a anului trecut, cand incasarile insumasera 13,35 milioane lei.

In acelasi timp, cheltuielile Broker Cluj au avansat cu 36%, la 6,28 milioane lei (1,7 milioane euro), dupa ce in primele trei luni din 2007 costurile intermediarului se ridicau la 4,62 milioane lei.
SSIF Broker Cluj estimeaza pentru acest an o scadere a profitului brut cu 42%, pana la 26,1 milioane lei, pe fondul reducerii incasarilor cu o treime fata de anul trecut.

Broker Cluj are in prezent un capital social de 104,26 milioane lei, divizat in 208,5 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,50 lei. Potrivit ultimei raportari, principalii actionari ai casei de brokeraj sunt Ioan Cartis, cu 8,39%, si Intervalco SA, cu 6,43%.

Titlurile Broker Cluj se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul BRK. Actiunile Broker au inchis sedinta din 15 mai la cotatia de 0,7550 lei, ceea ce da o capitalizare de 157,44 milioane lei (43 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri