Vrancart Vrancea (VNC), a afisat in primele sase luni ale acestui an un profit net de 3,6 milioane lei (aproape 1 milion euro), in crestere cu 20,7% fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul unui avans al afacerilor cu 44%, potrivit informatiilor transmise Bursei.
In primul semestru din 2007, Vrancart obtinuse un profit net de 2,97 milioane lei.

Afacerile companiei s-au cifrat la 57,77 milioane lei (15,7 milioane euro) in prima jumatate a acestui an, depasind cu 44% nivelul de 40,12 milioane lei din intervalul echivalent din 2007.

Compania a atras venituri totale de 60,4 milioane lei (16,46 milioane euro) in primul semestru al acestui an, cu 42,6% mai mari decat cele de 42,36 milioane lei, consemnate in perioada similara a anului trecut.

Cheltuielile inregistrate de Vrancart in primul semestru s-au ridicat la 56,25 milioane lei (15,3 milioane euro), cu 44,6% peste nivelul celor din prima jumatate a anului trecut, de 38,8 milioane lei.

Vrancart este lider national in productia de hartie igienica si controleaza 12% din piata romaneasca a cartonului ondulat.

Compania are in prezent un capital social de 69,54 milioane lei, divizat in 695,4 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al Vrancart este SIF Banat-Crisana (SIF1), care detine circa 74,71% din actiuni.

Compania are o capitalizare de 81,36 milioane lei (22,93 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,117 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare din 14 august.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri