Agentiile imobiliare franceze continua sa aiba o scadere a cifrei de afaceri in raport cu anul 2006
Ultimul studiu realizat de Sindicatul National al Profesiunilor Imobiliare (SNPI) din Franta, pe primul trimestru al anului 2007 confirma pentru a doua oara consecutiv o scadere a cifrei de afaceri in domeniul imobiliar, in ciuda unei cresteri “timide” a preturilor.

Studiul SNPI realizat pe primul trimestru al anului 2007 pe un esention de 540 de agenti si administratori de bunuri imobiliare a confirmat regresul activitatilor imobiliare atat in volum cat si in valoare, in ciuda unei cresteri limitate a preturilor, anunta publicatia franceza Capital.

Agentiile imobiliare franceze au inregistrat o scadere de 5% a cifrei de afaceri pe ultimul trimestru al anului 2006, tendinta care s-a mentinut si in prima parte a anului 2007. Cifra de afaceri realizata din vanzarea bunurilor imobiliare pe primul trimestru este cu 3% mai mica in raport cu cea din 2006 din aceeasi perioada. S-a observat o imbunatatire la nivel de locatie, unde are loc o crestere de 1% in raport cu anul precedent. Celelalte activitati din domeniul imobiliar au avut o crestere moderata de 2% fata de aceeasi perioada a anului 2006, sustine SNPI.

In intervalul 2006 – 2007 s-a inregistrat o scadere de 7% in vanzari si de 3% in domeniul locatiilor. Tendinta care s-a observat a fost majorarea pretului de vanzare al garsonierelor si al apartamentelor cu 3 camere, in timp ce pentru apartamentele cu 4 sau 5 camere, cat si pentru case s-a notat o scadere.

Trei din zece agenti imobiliari interogati au anticipat o scadere a vanzarilor in domeniul imobiliar, in timp ce, aproape acelasi procent a sustinut contrariul. Studiul realizat de SNPI sustine ca un procent de 42% din agentii interogati au mizat pe o stabilitate a vanzarilor in anul 2007.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri